خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ایران انگیزه کافی مقابل سوریه نداشتند

بوناچیچ: با برخی از بازیکنان مشکل درون تیمی داریم/ نمی‌دانم مقابل پرسپولیس با کدام بازیکنان وارد زمین شوم

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۳۴

سرمربی گسترش فولاد در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لوکا بوناچیچ با حضور در در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد - پرسپولیس، اظهار داشت:‌ پرسپولیس در دو سال اخیر بهترین تیم ایران بوده است و قطعاً کار دشواری برای ما رقم می‌زند. در مورد تیم خودم باید بگویم ما مشکلات درونی با برخی از بازیکنان‌مان داریم. چند بازیکن ما در روزهای اخیر بیمار شده و سرما خورده‌اند. یوسف سیدی هم یکی از نزدیکانش را از دست داده است. من نمی‌دانم فردا با کدام بازیکن وارد زمین خواهیم شد.

وی افزود: پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند در شرایط مناسبی قرار بگیرد. آنها انگیزه زیادی دارند و قطعاً به دنبال یک نتیجه خوب هستند. بازی‌شان مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا هم به آنها انگیزه داده است. همان‌طور که گفتم ما فردا انتظار یک بازی سخت و سنگین را داریم، اما باید بجنگیم و بازی کنیم. با توجه به مشکلاتی که گفتم و بازیکنانی که در اختیار دارم فردا سعی می‌کنم بهترین انتخاب‌ها را انجام بدهم و بهترین بازیکنان را در ترکیب تیمم بگذارم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه وقفه ایجاد شده در برگزاری لیگ برتر به نفع تیم شماست یا به ضرر آن، گفت: این وقفه باید به نفع ما می‌شد، اما در هفت روز گذشته اتفاقاتی افتاد که اگر لیگ بدون وقفه برگزار می‌شد، بهتر بود. بازیکنانی به جمع تیم ما اضافه شدند و برخی دیگر نیز به تیم‌های دیگری رفتند. این بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند هنوز نتوانسته‌اند کارت بازی بگیرند. یوسف سیدی و مهرداد قنبری بازیکنانی بودند که قرار بود مقابل پرسپولیس در ترکیب ما باشند، اما آمادگی لازم را ندارند. با این اوضاع وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به ضرر ما شد.

بوناچیچ ادامه داد: ما یک برنامه داشتیم و براساس آن تمرین می‌کردیم. کارهای ما با مسیح زاهدی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی و مهرداد قنبری بود، اما فردا این چهار بازیکن را در اختیار نداریم. با این وجود با تمام توان و تلاش‌مان برای گرفتن نتیجه می‌جنگیم و باید هم جنگنده باشیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگاری که از او پرسید: «آیا با توجه به مشکلاتی که دارید یک امتیاز نمی‌تواند برای گسترش فولاد کافی باشد؟»، با خنده تصریح کرد: ما فردا برای نصف امتیاز به میدان می‌رویم! باید با تمام توان‌مان بازی کنیم و بازیکنانم به هیچ وجه تسلیم نخواهند شد. درست است که نتیجه گرفتن با آن بازیکنان راحت‌تر بود، اما وضعیت همینی است که داریم. باید بجنگیم و نبازیم.

بوناچیچ با اشاره به دیدار روز گذشته ایران - سوریه در آخرین دیدار مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، یادآور شد: تیم ملی بازی تقریباً خوبی انجام داد، اما مشخص بود که بازیکنان انگیزه کافی را نداشتند، چون از قبل صعود کرده بودند. حیف شد که مقابل سوریه دروازه تیم ایران باز شد. ای کاش دروازه‌اش باز نمی‌شد.

سرمربی تیم گسترش فولاد در خصوص وضعیت امین حاج‌محمدی گفت: این بازیکن را نمی‌خواهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز