خبرگزاری کار ایران

بازی با سپیدرود یک شروع متفاوت برای ماست

نصیرزاده: به مدیران سپاهان و پیکان هم زنگ بزنید/ شرایط اصلا حاد نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۶۵۶

مدیرعامل گسترش فولاد از حمایت قاطع خود از سرمربی این تیم خبر داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج ضعیف گسترش فولاد در دو بازی گذشته اظهار داشت: در حال حاضر فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته و تیم‌هایی که تغییرات زیادی داشتند در شرایط مناسبی قرار ندارند و این طبیعی است. شما با مدیران سپاهان و پیکان هم تماس بگیرید همین موضوع را مطرح می‌کنند و فکر نمی‌کنم شرایط حادی وجود داشته باشد.

وی افزود: تیم ما جوان است و تغییرات زیادی داشته است. چند بازیکن از لیگ یک و تیم‌های پایه اضافه کردیم که برای هماهنگ شدن نیاز به فرصت دارند. ضمن اینکه در دو بازی گذشته بدشانسی هم آوردیم و شایسته شکست با این نتایج سنگین نبودیم. در بازی مقابل ذوب‌آهن هم گل دوم را اتفاقی دریافت کردیم که جریان بازی را عوض کرد.

مدیرعامل گسترش‌فولاد با اشاره به وضعیت بوناچیچ درصورت ادامه این وضعیت گفت: بوناچیچ کارش را بلد است و مورد حمایت قاطع ما قرار دارد. او کارش را بلد است و می‌داند با بازیکنان جوان چطور کار کند. در هر شرایطی تا پایان فصل سرمربی ما خواهد بود. حتی اگر تا نیم فصل تمام بازی‌ها را ببازد هم از او حمایت می‌کنیم.

نصیرزاده در مورد عملکرد ضعیف خط دفاعی هم عنوان کرد: در خط دفاع ضعف داریم و باید 2 بازیکن در این پست جذب کنیم تا شرایط بهتر شود. دخسوس گلر با تجربه‌ای است که ضعف خط دفاعی باعث آمار ضعیف او در دو بازی گذشته شده است. ضمن اینکه یک دروازه‌بان دیگر به نام ملکی داریم که اگر به او بازی برسد می‌تواند به اردوی تیم ملی هم برود. تخصص او مهار شوتهای حتی از فاصله 5.5 متر است.

وی در پایان گفت: بازی هفته آینده ما مقابل سپیدرود می‌تواند آغاز نتایج متفاوت ما باشد و امیدوارم از این هفته شروع کنیم به نتایج بهتر گرفتن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز