خبرگزاری کار ایران

رکورد جالب توجه در دورتموند

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۶۵

تساوی خانگی بدون گل بوروسیا دورتموند مقابل ولفسبورگ در اولین هفته بوندس‌لیگا در سال 2018، برای تیم منطقه روهر آنقدر امتیاز به همراه نداشت که آن را به رده دوم جدول برساند.

به گزارش ایلنا، در عوض زرد و مشکی‌پوشان، یک بار دیگر بعد از اولین بازی‌شان در نیمه دوم فصل، به رده چهارم سقوط کردند. البته کورس رقابت برای تصاحب یکی از 4 رده بالای جدول در این بازی خیلی مورد توجه واقع نشد چون تحت‌الشعاع موضوعی حاشیه‌ای مانند محرومیت و مجازات پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی دورتموند از حضور در این بازی به دلیل بی‌انضباطی‌‌اش در روز قبل از بازی قرار گرفت.

 

با توجه به محرومیت اوبامیانگ از سوی باشگاه به دلیل عدم حضور در جلسه توجیهی روز قبل از بازی و نبود کریستین پولیسیچی که بعد از مشکلات گوارشی اخیرش هنوز بهبودی خود را به دست نیاورده است، سرمربی تیم، پیتر اشتوگر به دو بازیکن نیمکت‌نشین کم‌سن ‌و سال تیمش اعتماد کرد.

یکی از آنها الکساندر ایساک 18 ساله بود و دیگر جیدون سانچو 17 ساله که هر دوی آنها از ابتدای مسابقه به میدان رفتند. با این تصمیم اشتوگر، سانچو به اولین بازیکن انگلیسی تاریخ تبدیل شد که در ترکیب اصلی تیم منطقه روهر قرار گرفت و در 90 دقیقه حضورش در میدان هم تحسین‌برانگیز بازی کرد، آنقدر که آندره شورله فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرد.

در نهایت چیزی که دورتموند در این بازی ممکن است افسوس آن را بخورد بدشانسی و کم‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات آخر بود چون در غیر این صورت این تیم می‌توانست برنده‌ای شایسته برای این بازی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز