خبرگزاری کار ایران

بایرن مونیخ – دورتموند؛ جام حذفی آلمان

غول سرحال مونیخ در پی شکار زنبورهای بی‌رمق

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۸۹۱

بایرن مونیخ و دورتموند در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان، از ساعت 23:15 امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، این یک نبرد میان قهرمان رکورددار جام حذفی آلمان و مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در بازی موسوم به «درکلاسیکر» فوتبال آلمان است.

 این سایه روشن تمام بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی دی‌اف‌پی‌پوکال است که هواداران دو تیم و سایر تیم‌ها در سراسر دنیا را ترغیب می‌کند از دور یا نزدیک تماشایش کنند، جدای میزبانی باواریایی‌ها در آلیانس آره‌نا که می‌تواند ضربه‌ای دیگر را به دورتموند بحران زده بزند و به امیدهای این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش ضربه آخر را بزند.

ملاقات دو تیم طراز اول فوتبال آلمان، مسلماً میان هواداران دودستگی ایجاد خواهد کرد. متس هوملس، مدافع میانی بایرن مونیخ که سه سال پیش با آلمان قهرمان جام جهانی شد، از این بازی به‌عنوان یک فینال یاد کرده است و هم‌تیمی‌اش ژروم بواتنگ هم در توییترش نوشته که برای روبه‌رو شدن با دوست و هم‌تیمی قدیمی‌اش در بایرن مونیخ لحظه شماری می‌کند و آماده دیدن دوباره او است.

بوروسیا دورتموند با یک سرمربی جدید در این بازی به میدان می‌رود: سرمربی سابق کلن پیتر اشتوگر که از ماه دسامبر بعد از اخراج پیتر بوژ، جای این مرد هلندی را روی نیمکت زردپوشان وستفالن گرفت و از آن زمان دو پیروزی در بوندس‌لیگا کسب کرده است. این مرد اتریشی با شروع خوبش امید را به اردوی دورتموندی‌ها برگردانده است اما امشب ممکن است اولین باختش روی نیمکت زنبورها رقم بخورد.

غول سرحال مونیخ در پی شکار زنبورهای بی‌رمق

این بازی یازدهمین رویارویی میان بایرن مونیخ و دورتموند در جام حذفی آلمان است. تیم مونیخی در این رقابت‌ها تنها با دو تیم بیشتر از دورتموند مصاف داشته است که یکی از آنها هامبورگ بوده و دیگری شالکه. دورتموند اما در جام حذفی آلمان با هیچ تیمی بیشتر از بایرن مونیخ روبه‌رو نشده است.

آمار بازی‌های رودرروی دو تیم کمی به نفع بایرن مونیخ می‌چربد. این باشگاه در 6 مورد دورتموند را شکست داده است در حالی که دورتموند 4 بار پیروز شده است. با این حال دورتموند همیشه برای بایرن مونیخ در جام حذفی رقیبی دردسرساز بوده است چون هیچ تیمی به اندازه این تیم نتوانسته بایرن مونیخ را از گردونه رقابت‌های جام حذفی آلمان بیرون براند.

ترکیب احتمالی

بایرن: اولریخ، کیمیچ، بواتنگ، هوملس، آلابا، مارتینس، ویدال، مولر، خامس، ریبری، لواندوفسکی

دورتموند: بورکی، تولیان، سوکراتیس، توپراک، اشملزر، پولیسیچ، فیگل، کاگاوا، گوئریرو، یارمولنکو، اوبامیانگ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز