خبرگزاری کار ایران

کونته: من و کاستا کنار هم جنگیدیم و برنده شدیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۱۸

آنتونیو کونته گفته همیشه از دیه‌گو کاستا به نیکی یاد خواهد کرد. این در حالی است که رابطه این دو نفر مدت‌هاست خراب است و کاستا هم در نهایت از چلسی جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش ایلنا، کاستا در اولین فصل حضور کونته در چلسی نقشی کلیدی داشت و با این تیم فاتح لیگ برتر شد اما کونته در آخر فصل به او گفت که بازیکن مازاد است. او به برزیل، کشور زادگاهش رفت و به ‌تنهایی تمرین کرد و در نهایت توانست به اتلتیکو، تیم سابقش بازگردد. او اکنون می‌خواهد با مردان دیه‌گو سیمئونه در جمع چهار تیم برتر لالیگا قرار بگیرد.

با وجود این شرایط، کونته حاضر نیست که از این مهاجم سابقش انتقاد کند و در عوض، او را ستوده است: «درست نیست درباره بازیکنانی که در تیم من و در فهرست من نیستند صحبت کنیم اما از او برای تعهد و رفتارش در طول فصل تشکر می‌کنم. ما با هم قهرمان شدیم و به همین دلیل همیشه او را به شکلی مثبت در ذهن خواهم داشت. ما با هم جنگیدیم و با هم برنده شدیم.»

چلسی بدون کاستا بخت چندانی برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر ندارد و منچسترسیتی فاصله زیادی با رقبا ایجاد کرده است. کونته می‌گوید که از حالا به فکر مبارزه برای فصل بعد است: «ما باید با آنها بجنگیم. باید راه درستی برای جنگیدن با آنها پیدا کنیم. اگر این فصل نشد، باید آماده باشیم که فصل بعد با آنها مبارزه کنیم. این کار باید هدف ما باشد.»

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز