خبرگزاری کار ایران

عنایتی: باید پس از 15 هفته نبردن، خوشحال باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۳۴

سرمربی مشکی‌پوشان مشهد می گوید از اینکه توانستیم پس از 15 هفته پیروز شویم،بسیار خوشحالم.

به گزارش ایلنا،رضا عنایتی ،سرمربی مشکی‌پوشان مشهد پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل سپیدرود در نشست خبری اظهار داشت: طبیعتا باید پس از 15 هفته نبردن، خوشحال باشیم. 4 بازی است که کنار تیم هستم و شرایط بهتر شده‌است. توانستیم 3 امتیاز را بگیریم در روزی که خیلی نیاز داشتیم. بازیکنانم می‌شد بهتر هم کار کنند. توقعم از بازیکنانم بیشتر از اینها بود، آنها تنها 30 درصد از توان‌شان را امروز به نمایش گذاشتند.

وی با تمجید از عملکرد یونس شاکری در این دیدار،گفت: یونس فوق‌العاده بود، یونس بهتر از این هم می‌شود. شرایط سنی ما هم نزدیک است و این بازیکن از نظر روحی ‌روانی اگر خوب باشد فوق‌العاده کار می‌کند. از روزی که بازگشته عالی کار کرده و این روند ادامه‌دار خواهدبود. باید بیشتر از قبل کار کنیم، همه باید تمام توانمان را بگذاریم و موفق باشیم. دو بازیکن دیگر هم در حال مذاکره با آنها هستیم. شنبه یک فوتبالیست ایرانی به ما اضافه می‌شود. به چند قدمی بقا رسیده‌ایم‌ و این انگیزه ما را بیشتر می‌کند. حنیف هم قطعا با ماست و شنبه کارت بازی‌اش صادر می‌شود.

سرمربی مشکی پوشان درباره ناراحتی امرایی از تعویض،تصریح کرد: با وحید امرایی چند سال است که هم بازی بوده‌ایم و در یک تیم بازی کردیم. وحید بازیکن خوبی است.

عنایتی درباره وضعیت روح‌الله سیف‌اللهی هم گفت:  وقتی این بازیکن تلفن همراهش را از دسترس خارج می‌کند و جواب کسی را نمی‌دهد یعنی نمی‌خواهد به تیم برگردد. متاسفانه فوتبال ما فقط اسما حرفه‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز