خبرگزاری کار ایران

وقفه‌ها ما را از شرایط بازی دور می‌کند؛

عنایتی: 4تای استقلال را خیلی‌ها دیده‌اند/ 6 پرسپولیسی‌ها رویاپردازی هم دارد

مهاجم استقلال می گوید پیروزی تیمش برابر نفت تهران می‌تواند گام بلندی برای قهرمانی آبی پوشان باشد.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در حاشیه تمرین استقلال درباره دیدار برابر نفت تهران گفت: بازی حساسی داریم و پیروزی در این بازی می‌تواند گام بلندی در راه قهرمانی باشد. امیدوارم بتوانیم از تمام توانایی‌ خود در این بازی استفاده کنیم. احترام زیادی برای نفت و منصوریان که دوست من است قائلم اما امیدوارم او پس از بازی برابر ما در فوتبال و زندگی شخصی‌اش موفق باشد. وقتی بحث رقابت به میان می آید احترام‌ها باید حفظ شوند اما رفاقت‌ها کنار می روند. امیدوارم منصوریان در زندگی‌اش موفق باشد.

مهاجم استقلال درباره میزان آمادگی‌اش هم گفت: وقفه‌هایی که در لیگ اتفاق می‌افتد ما را از شرایط بازی دور می‌کند. امیدوارم تا روز بازی تمرین‌ها را به همین شکل به خوبی انجام دهیم تا به فرم اصلی بازگردیم. امروز روز آخر فشار تمرین بود و تا روز بازی تمرین‌های خوبی انجام خواهیم داد.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که محسن بنگر گفته استقلالی‌ها چون در دربی باخته‌اند نباید درباره آن حرف بزنند گفت: محسن دوست صمیمی من است اما نه ما و نه خود آن‌ها 6 پرسپولیسی‌ها را ندیده‌ایم اما 4 ما را خیلی‌ها دیده‌اند. در 6 پرسپولیسی‌ها رویاپردازی هم هست اما در دور برگشت این بحث‌ها نیست و مطمئنا استقلال در بازی برگشت متفاوت‌تر ظاهر می‌شود.

کد خبر : ۲۵۹۵۱۱