خبرگزاری کار ایران

دوقلو های خوزستانی دوباره به هم رسیدند، این بار در لباس قرمز

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۱۰

حسن‌بیت سعید با پیوستن به فولاد زوج موفقش با زهیوی را مجدداً شکل داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن بیت‌سعید، مهاجم استقلال که به تازگی از این تیم جدا شده است، پس از توافق با فولاد خوزستان از نیم فصل دوم رقابت‌ها در این تیم زیر نظر سیروس پورموسوی کار می‌کند و او را مجدداً در اهواز می‌بینیم. بیت‌سعید پیش از این در فولاد نوین خوزستان حضور داشت و توسط عبدالله ویسی به استقلال خوزستان رفت و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسید.

بیت‌سعید در استقلال خوزستان زوج موفقی در کنار رحیم زهیوی تشکیل داده بود که از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در فصل پانزدهم بوده و عملکرد درخشانی کنار یکدیگر داشتند. این ترکیب موفق فصل شانزدهم زیر نظر پورموسوی به کار خود ادامه داد ولی مشکلات مالی و جدایی ویسی و چند بازیکن از تیم مانع از تکرار نتایج خوب گذشته شد.

در این میان زهیوی در نیمه فصل از اهواز رفت و راه قطر را در پیش گرفت تا یک نیم فصل خارج از ایران و در حاشیه خلیج فارس به فوتبال خود ادامه دهد ولی کار بو با الشحانیه خیلی زود به پایان رسید و در پایان فصل زهیوی به اهواز بازگشت و اینبار راهی فولاد شد.

بیت‌سعید که تا پایان فصل شانزدهم در استقلال خوزستان مانده بود، فصل هفدهم رویای پیراهن شماره هفت استقلال تهران او را به این تیم کشاند ولی یک نیم فصل ناکامی برای دیپورت شدن او کافی بود تا او هم مثل رهیوی به اهواز برود و پیراهن قرمز فولاد و کار زیر نظر پورموسوی را انتخاب کند.

این دو بازیکن در نیم فصل دوم لیگ هفدهم قرار است بعد از یک سال بار دیگر کنار هم بازی کنند و هواداران این تیم منتظرند تا تکرار درخشش بازی‌های فصل پانزدهم را از این دو ببینند.

بیت‌سعید و زهیوی هیچ کدام در نیم فصل نخست در حد و اندازه خود ظاهر نشدند و شاید بازی دوباره کنار هم باعث شود هر دو به روزهای اوج برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز