خبرگزاری کار ایران

واکنش اسپالتی بعد از صعود در ضربات پنالتی مقابل تیم دسته سومی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۳۵۴

اینترمیلان به سختی از مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد و مربی اش، لوچانو اسپالتی اعتراف کرد تیم دسته سومی پوردنونه هم لیاقت رفتن به جمع 8 تیم پایانی را داشته.

به گزارش ایلنا، صدرنشین بدون باخت سری A در سن‌سیرو به ضربات پنالتی محتاج شد تا بعد از تساوی بدون گل 5 بر 4 به پیروزی برسد. دانیله پادلی دروازه‌بان اینتر و یوتو ناگاتومو ستاره‌های این تیم در ضربات پنالتی بودند بخصوص پادلی که در نیمه اول شوت سیمونه مانیاگی را به سمت تیر دروازه هدایت کرد.

اسپالتی گفت: «ما واقعا کار سختی در این بازی داشتیم چون پوردنونه بازیکنان باکیفیتی در میانه میدان داشت. ما نتوانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم. هر کسی از تیم ما در پست خودش با یک مبارزه واقعی روبه‌رو شد و بعد هرچه از بازی گذشت از نظر روانی کار برایمان سخت‌تر شد چون آنها با گذشت زمان اعتماد به نفس بیشتری به دست آوردند. من خودم چند بار در موقعیت آنها بودم و اثر روانی‌اش را خیلی خوب درک می‌کنم. دو تیم در زمین از نظر کیفی تفاوت داشتند و شاید من کار خودم را خوب انجام ندادم چون پایین‌تر از حد خودمان بودیم و شاید آنطور که باید این بازی را جدی نگرفته بودیم.»

او ادامه داد: «در نیمه دوم بهتر شدیم همچنین در وقت اضافه که اتوبوس را پارک کردند و خیلی خوب به دفاع رو آوردند. گاهی هم بدشانس بودیم اما آنها هم بودند چون توپ را به تیرک ما زدند. در پایان دوباره کار ما به تیرک رسید، اعتماد به نفسم را از دست داده بودم! صعود واقعا سختی بود، در ضربات پنالتی توپ برای همه سنگین می‌شود، به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون لیاقتش را داشتند. پوردنونه هم سزاوار صعود بود. پادلی در ضربات پنالتی خیلی خوب بود.»

لئوناردو کولوچی مربی پوردنونه هم گفت: «بازیکنان ما عالی بودند، ما این بازی را نباختیم و نمی‌توانم بیشتر از این از بازیکنانم انتظار داشته باشم. کشاندن اینتر به ضربات پنالتی برای ما مثل قهرمانی جام حذفی است. حتی فکر می‌کردم در ضربات پنالتی برنده می‌شویم، از بازیکنانم به خاطر انگیزه و اشتیاقشان ممنونم. مربی اینتر گفت ما شایسته صعود بودیم و از او به خاطر صداقتش تشکر می‌کنم اما باید فروتنی مان را حفظ کنیم و به فکر بازی یکشنبه با رناته باشیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز