خبرگزاری کار ایران

همراه با برنامه سخت و فشرده پرسپولیس و برانکو

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۶۲۳

با اعلام برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر، برانکو و کادر فنی‌اش مثل تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات تکلیف خودشان را می‌دانند و می‌توانند برای تمام سفرها، تمرینات و آماده‌سازی‌شان برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایلنا، البته باید بازی‌های جام حذفی در صورت صعود و سپس لیگ قهرمانان را هم در نظر گرفت و با زمان بندی دقیق‌تر برنامه ریزی کرد اما چیزی که واضح است اینکه پرسپولیس بدون استراحت وارد نیم فصل دوم خواهد شد و برای این تیم نیم فصل اول به نیم فصل دوم می‌چسبد چرا که یک بازی عقب افتاده در لیگ برتر و حداقل یک و حداکثر دو مسابقه در جام حذفی خواهد داشت.

پرسپولیس مثل بقیه تیم‌های لیگ برتری در حد فاصل 3 دی تا 7 اردیبهشت ماه یعنی 5 ماه و 4 روز باید 15 بازی انجام دهد.

سرخ‌ها در دی ماه چهار مسابقه انجام می‌دهند، در بهمن ماه سه مسابقه پیش روی خود دارند و در اسفند ماه فقط دو بازی در لیگ برتر انجام می‌دهند. سه بازی این تیم هم در فروردین و دو مسابقه آخر در هفته اول اردیبهشت برگزار می‌شود.

اتفاقا فواصل بازی‌ها هم بدون در نظر گرفتن فشردگی حاصل از بازی‌های حذفی، لیگ قهرمانان و تیم ملی مناسب به نظر می‌رسد. پرسپولیس فقط در همین دو هفته ابتدایی به فاصله چهار روز بازی می‌کند و بعد از آن فواصل بازی‌هایش حداقل 5 و حداکثر 8 روز خواهد بود. از نظر سفر به شهرستان و بازی‌های خارج از تهران هم شرایط مناسب به نظر می‌رسد.

پرسپولیس فقط در دی ماه دوبار بیرون از تهران بازی خواهد کرد و یک بار به اهواز و بار دوم به مشهد می‌رود. آنها یک سفر در آبادان طی بهمن ماه خواهند داشت اما در اسفند این تیم برنامه آسیایی دارد و هیچ سفر داخلی نخواهد داشت.

سرخ‌ها یک بار در فروردین ماه به مشهد می‌روند، یک بار هم در اردیبهشت در اصفهان بازی می‌کنند؛ پس نه خبری از مسابقه در فصل سرد در تبریز هست نه در فصل گرم به اهواز و آبادان خواهند رفت.

برنامه پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم مناسب به نظر می‌رسد. در فصل جدید این رقابت‌ها پرسپولیس مرحله گروهی را در تهران آغاز می‌کند و در تهران هم به پایان خواهد رساند. این اتفاق خوبی است که از ویژگی‌های قرار گرفتن در سید یک به نظر می‌رسد و فصل قبل رخ نداد. سرخ‌ها بازی اول شان را در تهران مقابل برنده پلی آف این گروه انجام می‌دهند اما در اسفندماه سه مسابقه دارند که یکی در دوحه و یکی در دبی خواهد بود.

نخستین بازی آسیایی این تیم در سال 96 هم در فروردین ماه مقابل برنده پلی آف در خانه این تیم خواهد بود که با توجه به برنامه احتمالی تیم ملی در آن مقطع شاید اوضاع کمی سخت شود.

آخرین بازی هم در تهران مقابل السد انجام می‌شود که در فاصله هفته بیست و هشتم و بیست و نهم برگزار خواهد شد و فاصله مناسبی دارد.

با توجه به انجام دیدار برگشت با استقلال و البته سه مسابقه آسیایی که دو تای آن بیرون از خانه است شاید ماه‌های اسفند و فروردین سخت ترین مقطع پیش روی سرخ‌ها به نظر برسد بخصوص اینکه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس یک روز بعد از بازی با الوصل در امارات به اردوی تیم ملی می‌روند و دو روز قبل از بازی با سایپا در تهران به تمرینات تیم‌شان برمی‌گردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز