خبرگزاری کار ایران

آمار فوق‌العاده سرخپوشان نسبت به نیم فصل لیگ گذشته؛

پرسپولیس قهرمان لیگ هفدهم؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۹۸

شاگردان برانکو حتی نسبت به فصل گذشته خودشان هم آمار به مراتب بهتری دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته موفق شد در دیدار با صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد و با برگزاری این دیدار معوقه از هفته هشتم، نیم فصل نخست لیگ برتر به پایان رسید.

سرخپوشان با این 3 امتیاز توانستند خودشان را به امتیاز 36 برسانند و این میزان از حداکثر 45 امتیاز ممکن از 15 بازی به دست آمده و نشان می‌دهد شاگردان برانکو در نیم فصل نخست تنها 9 امتیاز از دست داده‌اند.

پرسپولیس فصل گذشته هم در نیم فصل و در پایان فصل موفق شد به قهرمانی برسد ولی مقایسه آمار فصل گذشته سرخپوشان با فصل جاری نشان می‌دهد عملکرد این تیم به مراتب بهتر شده است.

سرخپوشان فصل قبل از 15 بازی دور رفت 32 امتیاز کسب کردند که 4 امتیاز کمتر از فصل کنونی است، ضمن اینکه تفاضل گل این تیم از 13+ به 21+ رسیده است و نشان از بهبود عملکرد این تیم دارد.

سرخپوشان فصل گذشته 18 گل زده بودند که در فصل جاری به 27 گل افزایش یافته است ولی در خط دفاع با یک گل بیشتر و 6 گل خورده آمار ضعیف‌تری دارند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد شاگردان برانکو بیش از فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ برتر نزدیک هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز