خبرگزاری کار ایران

حق شناس در گفت‌وگو با ایلنا؛

بیات برای کمک به سپیدرود نظرمحمدی را برکنار کرد/ حضورم در کادرفنی هنوز قطعی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۶۰

کاپیتان سابق سپیدرود رشت درباره حضور در کادرفنی سرخپوشان گفت: قرار شده فردا جلسه‌ای در این باره با آقای روانخواه داشته باشم و اگر جواب مثبت بود به کادر اضافه بشوم.

سهیل حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تغییر و تحولات در باشگاه سپیدرود رشت گفت: به هر حال ما هم از این اتفاق شوکه شدیم و مدیریت باشگاه تصمیم گرفتند با وجود دوسال زحمت نظرمحمدی در سپیدرود برای کمک به باشگاه نظرمحمدی را برکنار کند و کادرفنی جدید معرفی شوند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه امید روانخواه به عنوان سرمربی معرفی شد ایشان با من تماس گرفتند و برنامه من را پرسیدند تا برای کمک به باشگاه به کادرفنی اضافه شوم. قرار شده فردا جلسه‌ای در این باره با آقای روانخواه داشته باشم و اگر جواب مثبت بود به کادر اضافه بشوم. هنوزچیزی قطعی نشده و منتظر فردا هستیم.

کاپیتان سابق سپیدرود درباره نتیجه گیری سپیدرود به همراه علی نظرمحمدی عنوان کرد: آقای نظرمحمدی در حد بضاعت مالی تیم بدی را آماده مسابقات نکردند. بدشانس بودند که خلاف بازی‌های خوب توپ هایشان گل نشد. باید این تغییرات را به فال نیک بگیریم با اینکه رابطه‌ای با ایشان ندارم اما معتقدم باید با احترام با نظرمحمدی برخورد شود.

وی افزود: صعود به لیگ برتر به دلیل هواداران بوده و اگر آنها الان هم حمایت کنند در لیگ برتر می‌مانیم و تغییرات مثبت خواهد بود. با توجه به جوی که در تیم هست و همدلی بازیکنان اتفاقات خوبی در راه است و تغییرات در بازی می‌شود در اولین بازی نیم فصل دوم دید.

حق شناس در پایان عنوان کرد: بازیکنان خواهان این هستند که روانخواه به تیم برگردد و همه معتقدند ایشان به تیم کمک‌های شایانی خواهند کرد. اگر به کادرفنی اضافه نشوم به عنوان تماشاگر اولین بازی نیم فصل را در ورزشگاه تماشا می‌کنم چون از زمان خداحافظی از فوتبال با پیراهن سپیدرود به ورزشگاه نرفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز