خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره باید جوابگوی این شرایط باشد

حق شناس: سپیدرود به بن‌بست خورده و نیاز به شوک دارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۲۸۹

کاپیتان پیشین سپیدرود رشت استعفای سرمربی این تیم را شوکی دانست تا بازیکنان و مسئولان با شرایط آگاه شوند.

سهیل حق شناس، کاپیتان پیشین سپیدرود رشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آغاز مربیگری در تیم دخانیات رشت با اینکه عنوان شده بود قرار است به کادر فنی سپیدرود ملحق شود، گفت: قرار بود پس از جریان خداحافظی‌ام از فوتبال به کادر فنی اضافه شوم و به هر حال اتفاقاتی رخ داد که این امر میسر نشد و ترجیح دادم در این برهه به کادر فنی ملحق نشوم. یک ماهی از این موضوع گذشت و زمزمه‌هایی در خصوص بازگشتم وجود داشت که خودم بی میل نبود این اتفاق رخ بدهد اما شرایط آنجا را برای بازگشت مهیا ندیدم.

وی ادامه داد: برای اینکه دور از فوتبال نمانم و تجربه خوبی کسب کنم تصمیم گرفتم که از یک تیم لیگ پایین تر سرمربیگری را آغاز کنم و پله پله پیش بروم. شرایط برایم طوری رقم خورد که از تیمی با امکانات خوب در دخانیات گیلان کارم را آغاز کردم.

حق شناس درباره استعفای علی نظرمحمدی از سرمربیگری سپیدرود خاطرنشان کرد: فارغ از هر مسئله‌ای شاید در زمین فوتبال از نظر فکری با یکدیگر مشکل داشتیم اما خارج از گود دلخوری بین من و اعضای تیم وجود نداشت. سپیدرود در جایگاهی قرار دارد که از لحاظ فنی به بن بست خورده است. تصمیم نظرمحمدی کمک به سپیدرود بوده و شرایط سخت آنها به یک شوک بزرگ و خوب می‌خواهد و اعضای مدیریتی باشگاه ترجیح دادند شوک به بازیکنان اینگونه نباشد.

کاپیتان پیشین سپیدرود افزود: دلایل ادامه همکاری با نظرمحمدی مشخص نیست و آن را ترجیح دادند تا کار کنند. امیدوارم ایشان و به خصوص تیم سپیدرود در ادامه موفق باشند.

سهیل حق شناس درباره اینکه آیا بازی صنعت نفت می‌تواند اولتیماتوم سرمربی سپیدرود باشد یا نه، اظهار داشت: بعید می‌دانم اینگونه باشد. اگر تا چند روز پیش تیم نتیجه نمی‌گرفت می‌شد نظرمحمدی را عامل شکست دانست اما حالا وقتی اعضای هیئت مدیره حمایت تمام قدشان را از او اعلام می‌کنند که با استعفا مخالف هستند به هر حال هیئت مدیره هم باید جوابگوی این جریان باشند.

نظرمحمدی با این استعفا به دنبال تلنگر به مسئولان و بازیکنان بود. او به دنبال آگاه کردن دیگران راجع به شرایط سپیدرود بود و درست یا غلط این اتفاق افتاد. شرایط کار برای ادامه سخت است اما هیچ چیز در فوتبال نشد ندارد. این تیم پشتوانه بزرگی به نام هواداران دارد و امیدوارم دو دسته‌ای بین هواداران از بین برود و یک دل برابر صنعت نفت آبادان سپیدرود را برای کسب نتیجه موفق تشویق کنند تا از این بحران خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز