خبرگزاری کار ایران

سپاهان یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود

انصاری: مهاجمان استقلال در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۹۲

مهاجم استقلال تهران معتقد است شرایط آبی‌ها در نیم فصل دوم تغییر می‌کند و مهاجمان این تیم هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جابر انصاری مهاجم استقلال به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار هفته پایانی تیمش مقابل سپاهان غایب بود. با انصاری در خصوص آخرین شرایط خودش پیروزی مقابل سپاهان و همچنین گلزنی مهاجمان و گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همکلام شدیم که در زیر می‌خوانید:
 
* در خصوص پیروزی مقابل سپاهان بگو.
فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی استقلال در فصل اخیر مسابقات است. در این دیدار توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده بهینه‌ای را انجام بدهیم و سه گل به ثمر برسانیم.
 
* درباره استقبال هواداران از این بازی صحبت کنید.
من خودم در این بازی حضور نداشتم اما فکر نمی‌کردم این همه هوادار به ورزشگاه بیاید. در این هوای سرد واقعا باید از هواداران استثقلال تشکر کرد که به ورزشگاه آمدند امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم و انجام بازی‌های خوب هواداران بیشتری را به ورزشگاه بکشانیم.
 
* خودت در این بازی حضور نداشتی.
من به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه چهار سر ران با صلاحدید کادر پزشکی در این بازی حضور نداشتم و در تمرین با برخوردی که با پادوبانی داشتم دچار آسیب‌دیدگی شدم و به همین دلیل با صلاحدید کادر پزشکی و فنی این بازی را به استراحت پرداختم. البته مصدومیتم جدی نیست و به زودی در تمرینات حضور پیدا خواهم کرد.
 
* بعد از مدت‌ها پای مهاجمان استقلال به گلزنی باز شد.
واقعا از گلزنی قربانی خیلی خوشحال شدم در این مدت فشار زیادی روی مهاجمان بود با این گل باعث شد کمی فشار کاسته شود. مطمئن باشید مهاجمان استقلال در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. مهاجمان استقلال همگی تجربه بالایی دارند و این قطعا به سود استقلال خواهد بود.
 
* با پایان نیم فصل عملکرد استقلال را چطور دیدید؟
فکر می‌کنم به غیر از نتایج ابتدایی بد عملکردمان بد نبود و با آمدن شفر شرایط بهتر شد و توانستیم با انجام بازی‌های خوب نتایج خوبی هم کسب کنیم البته این تازه ابتدای کار است. و ما باید در ادامه بهتر هم شویم البته ما مسابقات جام حذفی را هم داریم و می‌توانیم در آنجا با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.
 
* نظرت درمورد قرعه استقلال در لیگ قهرمانان چیست؟
خب اکثر کارشناسان می‌گویند قرعه استقلال سخت است اما من شنیدم چند سال پیش استقلال از همین گروه و با همین تیم‌ها به عنوان تیتم اول به مرحله بعدی صعود کرده پس امسال هم می‌تواند همین شرایط را تکرار کند. ما بازیکنان خوبی داریم امسال قطعا در آسیا نمایش خوبی خواهند داشت فقط کمی الهلال سخت است که با یک برنامه ریزی خوب مقابل این تیم هم نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد العین را هم شکست خواهیم داد تا نتیجه فصل قبل جبران خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز