خبرگزاری کار ایران

اوضاع اسفبار خط میانی و مهاجمان استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۵۷

360دقیقه از لیگ گذشته که تیم علیرضا منصوریان در خط حمله اوضاع بسیار اسفباری دارد.

به گزارش ایلنا، در حالی که مهم‌ترین خریدهای استقلال نیز در خط حمله و پست هافبک بازیساز انجام شده اما تیمی که علی‌منصور پدید آورده، در چهار بازی آغازین لیگ نه موفق به گلزنی شده و نه موقعیت گلی ساخته است.

به این اسامی نگاه کنید، سجاد شهباززاده، علی قربانی، حسن بیت سعید، جابر انصاری و داریوش شجاعیان. اینها مردانی هستند که توقع گلزنی از آنها می‌رود. البته بخشی از این بازیکنان می‌توانند در نقش گلساز هم ایفای نقش کنند اما نه گلی ساخته‌اند و نه گلی زده‌اند.

وضعیت در خط حمله استقلال هرگز خوب نبوده و اگر عملکرد مردان بازیساز را هم مرورکنیم می‌بینیم که استقلال فصل جدید در ایجاد موقعیت هم ناکام است.

خسرو حیدری، مجتبی جباری، سرور جباروف و برخی از بازیکنانی که نام شان در میان مهاجمان آمد مانند انصاری، شجاعیان و حتی بیت سعید نیز نتوانسته‌اند برای استقلال موقعیتی ایجاد کنند.

حال و روز امروزاستقلال بی شباهت به هیچ یک از ادوار لیگ نیست و حتی فصل پیش که استقلال شروع نا‌امید کننده‌ای در لیگ داشت، اوضاع قدری بهتر بود.

وقتی علیرضا منصوریان از فوتبال مالکانه استقلال حرف می‌زند و حتی مدعی می‌شود که این استقلال مدرن‌ترین تیم لیگ است بد نیست، نگاهی به اوضاع گلزنی و موقعیت‌سازی تیمش بیندازد تا به اشکال‌هایی که در تیمش نمایان است اشراف بیشتری پیدا کند. فوتبال مالکانه‌ای که سرمربی استقلال علاقه وافری به آن دارد باید درخط حمله بسیاراثرگذارتر باشد.

استقلال تا به امروز یک گل زده که این گل هم روی شوت از راه دور به دست آمده است. نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ شاید عمق فاجعه را در استقلال منصوریان نمایان‌تر کند. قصد تخریب استقلال را نداشته و نداریم اما استقلال ساخته شده به دست منصوریان حتی از تیم‌های قعرنشین لیگ هم در فاز گلزنی عملکرد ضعیف‌تری داشته است.

تیم‌هایی که اکنون در جدول پایین‌تر از استقلال قراردارند حداقل 3 بار موفق به گلزنی شده‌اند و این فقط استقلال است که با یک گل زده در جدول رده‌بندی لیگ به شدت توی ذوق می‌زند. آیا بهترنیست که استقلالی‌ها به جای انتقاد از منتقدان خود و ساختن دشمن‌های فرضی قدری به خود بیایند؟ 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز