خبرگزاری کار ایران

بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی – ۲۰۱۷؛

نماینده ایران با پیروزی آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۲۱

تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در نخستین دیدار خود در گروه دوم مسابقات تیمی جام جهانی 2017، موفق شد تیم چین را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و یکیم دوره رقابت های تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2017 با حضور 8 تیم برتر جهان از دقایقی پیش در سالن «تریچویله» آبیجان کار خود را آغاز کرد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران که در گروه دوم این رقابت ها با تیم‌های ساحل عاج، چین و نیجر هم‌گروه شده بود در نخستین دیدار به مصاف تیم چین رفت و موفق شد با پیروزی (58 بر 51) این مبارزات جذاب را به پایان برساند.

سروش احمدی، هادی تیران ولی پور، سید حسین احسانی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و عرفان ناظمی ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها تشکیل دادند.

نمایندگان کشورمان در ادامه باید با تیم‌های نیجر و ساحل عاج مبارزه کنند.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود. هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده بندی حساب خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز باشد.

مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز