خبرگزاری کار ایران

جام جهانی تیراندازی با کمان - چین؛

شفیعی به دیدار رده بندی رفت / حذف دیگر کمانداران ایرانی!

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۷۷

دیگر کمانداران ایران نیز با شکست مقابل حریفان در مراحل مختلف حذفی انفرادی از دور رقابتها کنار رفتند و مسابقات حذفی تیمی فردا برگزار خواهد شد.

نخستین مرحله از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در سال۲۰۱۴ از دیروز(چهارشنبه) با برگزاری مرحله مقدماتی در شهر شانگهای چین آغاز شد.

به گزارش ایلنا، کمانداران ایرانی پس از درخشش در دور مقدماتی توانستند به مرحله حذفی این مسابقات راه یابند که در مرحله حذفی رشته کامپوند بانوان افسانه شفیعی با پشت سر گذاشتن حریفان قدرتمندی از کشورهای سنگاپور، هند، چین تایپه و بلژیک راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله با ورزشکاری از کره جنوبی روبرو شد و با امتیاز ۱۴۶ بر ۱۴۰ مغلوب و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد تا روز شنبه برای کسب مدال برنز جهان به مصاف حریفی از کلمبیا برود.

در مرحله یک بیست و چهارم نهایی همین رشته مینو عابدی استراحت داشت و در مرحله بعدی ورزشکار بریتانیایی را با امتیاز ۱۳۹ بر ۱۲۸ شکست داد ولی در مرحله یک هشتم مقابل حریفی از کشور بلژیک با امتیاز نزدیک ۱۴۱ بر ۱۴۳ مغلوب شد.

دیگر کمانداران ایران نیز با شکست مقابل حریفان در مراحل مختلف حذفی انفرادی از دور رقابت ها کنار رفتند و مسابقات حذفی تیمی فردا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز