خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان- لهستان

بلفکه و بویری صاحب مدال برنز شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۴۶

فرشاد بلفکه و پیام بویری به مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان راه یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های چهار وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان امروز (سه شنبه) در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد.
در پایان این مسابقات فرشاد بلفکه و پیام بویری در اوزان 71 و 75 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان رقابت های  چهار وزن نخست به شرح زیر است:

دروزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر کراسمیر کروموف از بلغارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی مقابل دانیل کاتاراگا دارنده مدال نقره جهان از مولداوی با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. بلفکه در این گروه مقابل آرتور پولیتایف از اوکراین با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار ریکاردو آبرسیا از ایتالیا را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 ایوان نیلیپیوک از لهستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل راجبک بیسلطانوف از دانمارک با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، بویری در این مرحله در مصاف با گلا بولکوادزه از گرجستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. بویری در دیدار رده بندی با نتیجه 6 بر 2 میراس بارشیلیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 85 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر یوآن دیمیتریوف از بلغارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل اسلام عباس اف قهرمان جوانان جهان و نفر پنجم جهان از آذربایجان با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کشتی گیر مجارستانی، فلاح از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 98 کیلوگرم امیرحسین حسینی در دور نخست با نتیجه 2 بر 2 از سد رینیل دیاز راموس از کوبا گذشت وی در دور بعد مقابل رافال کراجفسکی از لهستان با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف چینی، حسینی از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های چهار وزن دوم فردا برگزار می شود و میثم دلخانی، امین کاویانی نژاد، مهدی ابراهیمی و امین میرزازاده در اوزان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز