خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

نوربخش، نعمت پور و علیاری حریفان خود را شناختند

کد خبر : ۱۰۶۱۴۸

مراسم وزن کشی سه دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان جمعه شب در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد

مراسم وزن کشی سه دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان جمعه شب در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت رقبای خود از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه عصر فردا(شنبه) به روی تشک مبارزه می روند.

به گزارش ایلنا، در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر حضور دارند، محمد نوربخش در دور نخست به مصاف دونی یور اسلام اف از مولداوی می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه رواز لاشخی از گرجستان و کوراماتو از ژاپن مسابقه می دهد. درگروه نوربخش، بوررو از کوبا، تسمراد اف از ازبکستان، ارالی یف از قرقیزستان، کبیسبایف از قزاقستان و کوی لاکوف از روسیه حضور دارند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم طالب نعمت پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف الکساندر بارازون از ونزوئلا می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار جاوید حمزاتو از بلاروس و آدوماتیس از لیتوانی مسابقه می دهد. در این وزن ۳۴ کشتی گیر حضور دارند و سلجوق سبی از ترکیه و ماکسیم مانوکیان از ارمنستان از دیگر نفرات سرشناس در گروه نماینده ایران هستند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست به مصاف آرتور الکسانیان از ارمنستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار متودیف از بلغارستان و گرزی بکی از لهستان مسابقه می دهد. ایسکاکوف از قزاقستان، هاسلر از آلمان، جنگ ایلدریم از ترکیه و بالاز کیس از مجارستان در گروه علیاری حضور دارند. در این وزن ۳۷ کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

رقابتهای وزن های ۶۶،۷۴ و ۱۲۰ کیلوگرم روز یکشنبه برگزار می شود که به ترتیب افشین بیابانگرد، هادی علیزاده پورنیا و امیرعلی اکبری به مصاف رقبای خود می روند. محمد فقیری در وزن ۵۵ کیلوگرم امروز از دور رقابتها کنار رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز