خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ‌برتر؛ سپاهانی‌ها و گربه‌سیاه‌های پرسپولیس و استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۹۳

سپاهان بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دوازدهم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال هم روز گذشته با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلفی که کسب کردند جایگاهشان را در جدول رده‌بندی مشخص کردند. در این میان برخی از بازیکنان توانستند عملکرد خوبی داشته و در نتیجه‌گیری تیم‌شان موثر ظاهر شوند و بازیکنانی‌هم بودند که در حد انتظار ظاهر نشدند. در اینجا تیم منتخبی از بازیکنان برتر هفته دوازدهم تشکیل داده‌ایم که با بررسی عملکرد فردی آنها انتخاب شده‌ است.

 

دروازه‌بان: محمدرضا ملکی (سیاه‌جامگان)

گلر جوان سیاه‌جامگان روز گذشته در ترکیب اصلی تیمش مقابل استقلال قرار گرفت و توانست با اعتماد به نفس بالا عملکرد خوبی داشته باشد و بارها با واکنش‌های به موقع فرصت‌های گلزنی را از مهاجمان آبی‌پوش دفع کند. صحنه تک به تکی که ملکی توانست از شهباززاده بگیرد اوج کار او در بازی استقلال بود و مانع شکست تیمش شد.

 

مدافع راست: علی حمام (ذوب‌آهن)

حمام این روزها در خط دفاعی ذوب‌آهن به خوبی جا افتاده است و در دفاع میانی عملکرد خوبی از خودش به نمایش می‌گذارد. او مقابل سپیدرود علاوه بر عملکرد خوبش در خط دفاع، توانست یک گل هم برای تیمش به ثمر برساند.

 

مدافع میانی: مسیح زاهدی (گسترش فولاد)

مدافع جوان گسترش‌فولاد عملکرد خوبی در ترکیب تیمش مقابل استقلال خوزستان داشت و توانست موقعیت‌های زیادی از حریف دفع کند. او اجازه نفوذ در ضربات ایستگاهی را هم دارد و گلی که در دقیقه 94 به ثمر رساند بازی خوبش را تکمیل کرد و 3 امتیاز برای تیمش به همراه داشت.

 

مدافع میانی: محمدرضا خانزاده (پدیده)

تساوی پدیده مقابل پرسپولیس و مقاومت جلوی حملات بی‌امان مهاجمان این تیم کار راحتی نبود ولی حضور یک مدافع با تجربه مثل خانزاده در مرکز خط دفاعی این تیم کمک زیادی به دفع حملات سرخپوشان برای پدیده بود. خانزاده با بازی خوبش نقش بسزایی در یک امتیاز با ارزش پدیده مقابل پرسپولیس داشت.

 

مدافع چپ: سعید آقایی (سپاهان)

مدافع سپاهان انگیزه زیادی مقابل تیم سابق خودش داشت و توانست عملکرد مناسبی هم از خودش به نمایش بگذارد و با بازی خوبش هم حملات تراکتورسازی از جناح راست را به خوبی دفع کند و هم در فاز هجومی تیمش نقش موثری ایفا کند.

 

هافبک دفاعی: علی کریمی (سپاهان)

کریمی به خوبی در ترکیب تیمش جا افتاده است و پس از عملکرد نه چندان خوب در دیدارهای ابتدایی خود پس از بازگشت به سپاهان، مجدداً به روزهای اوج خودش برگشته است. او به خوبی خط میانی تیمش را مقابل تراکتورسازی مدیریت کرد و در امر بازیسازی هم عملکرد مناسبی داشت و گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند تا در نتیجه بازی تاثیر مستقیم ایفا کند.

 

هافبک چپ: دانیال اسماعیلی‌فر (ذوب‌اهن)

هافبک ذوب‌آهن بازی خوبی از خودش مقابل سپیدرود به نمایش گذاشت و کم اشتباه ظاهر شد. اسماعیلی‌فر از آن دسته هافبک‌هایی است که حضورش در زمین زیاد به چشم نمی‌آید و در خدمت تیم است ولی گلزنی در دیدار با سپیدرود شاید فرصت خوبی برای تقدیر از عملکرد خوب این بازیکن باشد.

 

هافبک میانی: میثم فردوسی (سپیدرود)

در روزی که سپیدرود در خانه شکست خورد، میثم فردوسی توانست عملکرد خوبی در تیمش ایفا کند و اگر بدشانسی گل خوردن در دقیقه 92 گریبان تیمش را نمی‌گرفت، گلش ارزش زیادی پیدا می‌کرد. فردوسی از پدیده‌های این فصل سپیدرود است و می‌تواند آینده خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

 

هافبک راست: مهدی ترابی (سایپا)

پیروزی سایپا بعد از 8 هفته اتفاق مهمی است که گلزنی مهدی ترابی در دیدار با نفت آن را رقم زد. ترابی حتی در روزهای بد سایپا هم بازیکن خوبی در این تیم بوده است و یکی از نفرات مورد علاقه کی‌روش برای اردوهای تیم ملی بوده است. او مقابل نفت علاوه بر گلی که زد، عملکرد مناسبی در دقایق مختلف بازی به نمایش گذاشت.

 

مهاجم: فرشاد جانفزا (فولاد خوزستان)

فولاد سه امتیاز با ارزشی مقابل پارس جم کسب کرد و توانست اولین شکست صدرنشین لیگ برتر را رقم بزند. بازی خوب جانفزا و گلزنی او مقابل پارس جم اتفاق ویژه‌ای بود که به طلسم تساوی‌های پیاپی شاگردان پورموسوی هم پایان داد.

 

مهاجم: ساسان انصاری (سپاهان)

انصاری که انتقادات زیادی را متحمل شده بود توانست مقابل تراکتورسازی بار دیگر توانایی‌های خودش را نشان دهد و 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر برساند. انصاری در اکثر دقایق بازی با حرکات سرعتی و تکنیکی خودش خط دفاع تراکتورسازی را آزار داد و اگر دقت می‌کرد می‌توانست گل‌های سوم و چهارم خودش را هم وارد دروازه کند.

 

سرمربی: زلاتکو کرانچار (سپاهان)

سه امتیاز شیرین و حساس مقابل تراکتورسازی که با برد پرگل همراه بود توانست سپاهان را از بحران نتیجه‌گیری خارج کند و فشار انتقادات تا حد زیادی کاهش یابد. کرانچار تیمش را به خوبی مقابل تراکتورسازی تجهیز کرده بود و به نظر می‌رسد مشکلات خط حمله هم در حال برطرف شدن باشد. بازی با تراکتورسازی می‌تواند شروع اوج گیری سپاهان در لیگ برتر باشد.

 

سایرین:

رحیم زهیوی (فولاد خوزستان) - حمید ملکی (سپیدرود) - مهران درخشان‌مهر (ذوب‌آهن) - سعید جلالی‌راد (پدیده) - گادوین منشا (پرسپولیس) - سرور جپاروف (استقلال تهران) - مسعود ابراهیم‌زاده و داوود صوفیانی (صنعت نفت) - فراز امامعلی و پیام نیازمند (پیکان) - رسول نویدکیا (سپاهان) افرادی بودند که می‌توانستند در تیم منتخب هفته قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز