خبرگزاری کار ایران

شمس - شمسایی؛ جذاب‌ترین جدال فصل فوتسال

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۶۶

تقابل حساس هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال میان تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار برگزار خواهد شد که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای فصل هم در بین این دیدارها وجود دارد و آن‌هم دیدار حساس دو تیم تاسیاست دریایی و گیتی‌پسند است.

دو تیم به خاطر حضور در رتبه‌های دوم و سوم جدول نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌های مس سونگون در صدر جدول هستند و علاوه بر این، وحید شمسایی به عنوان سرمربی تاسیسات و حسین شمس به عنوان سرمربی گیتی‌پسند دو نامی هستند که جذابیت این بازی را بیشتر می‌کنند.

شمس و شمسایی روزگاری در تیم ملی فوتسال به عنوان مربی و بازیکن در ارتباط بوده‌اند و در مقطعی با یکدیگر دچار چالش شدند و پس از آن هر دو در چند مقطع به عنوان سرمربیان دو تیم به تقابل با یکدیگر پرداخته‌اند. به بهانه دیدار حساس امروز، تقابل‌های پیشین این دو را بررسی کرده‌ایم:

* اولین تقابل شمس و شمسایی مربوط به لیگ سال 93 است که هدایت تاسیسات دریایی مثل الان در اختیار شمسایی بود ولی حسین شمس با دبیری تبریز به مصاف او رفته بود. دبیری فصل قبل از آن با شمسایی قهرمان لیگ شده بود و حسین شمس جانشین او شد. این دیدار با پیروزی 5 بر 2 دبیری به پایان رسید.

* دومین تقابل دو تیم به هفته‌های پایانی همان فصل سال 93 بر می‌گردد. شمس به دلیل نتایج ضعیف از دبیری کنار رفته بود و هدایت مس سونگون را بر عهده گرفته بود. این بار شمسایی موفق شد انتقام شکست تقابل نخست را از شمس بگیرد و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

* سومین تقابل دو سرمربی به فصل سال 95 بر می‌گردد. شمس با سومین تیم خود که دانشگاه آزاد تهران بود به مصاف تاسیسات دریایی شمسایی رفت و موفق شد 3 بر دو پیروز شود. البته شمس در پایان فصل به دلیل نتایج ضعیف دانشگاه آزاد از هدایت این تیم کنار رفت.

شمس و شمسایی امروز چهارمین دیدار خود را برگزار می‌کنند و قطعاً با توجه به شرایط دو تیم می‌تواند جذابترین تقابل‌شان لقب بگیرد و باید دید جنگ استاد و شاگردن به سود کدام‌ یک به پایان خواهد رسید.

دیدار دو تیم ساعت 16 امروز به میزبانی تاسیسات دریایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز