خبرگزاری کار ایران

بازیکنانی که پس از ترک استمفوردبریج درخشیدند

پنج حسرت چلسی؛ پایان نحسی (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۷۱

سان در گزارشی به سرنوشت جذاب بازیکنانی که بعد از ناکامی در چلسی در تیم جدید خود درخشیدند پرداخته است.

به گزارش ایلنا،روبن لوفتوس-چیک در هفته مسابقات ملی شهرت زیادی به دست آورد و در بازی انگلیس مقابل آلمان، اگرچه اولین بازی ملی‌اش را تجربه کرد  اما بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

این بازیکن 21ساله هم یکی از آنهایی است که چلسی را ترک کردند تا بتوانند در جای دیگری به ‌طور مرتب بازی کنند. او برای یک فصل به کریستال پالاس قرض داده شده است. با وجود عملکرد ضعیف پالاس در این فصل، لوفتوس-چیک با تمجید‌های فراوانی روبه‌رو شده و در نهایت به تیم ملی دعوت شده است. این هافبک قدرتمند تنها بازیکنی نیست که پس از جدایی از چلسی می‌درخشد. او در هشت‌سالگی به این تیم پیوست و در فصل 15-2014 اولین بازی‌اش را تجربه کرد و احتمالا در پایان فصل به این تیم بازخواهد گشت اما پنج بازیکن هستند که چلسی را به‌ صورت دایم ترک کردند و در جاهای دیگر درخشیدند.

پنج حسرت چلسی؛ پایان نحسی (گزارش ویژه)

***روملو لوکاکو – منچستریونایتد

این بازیکن را چلسی در 18سالگی از اندرلشت به خدمت گرفت و برای خرید او در سال 2011، 18 میلیون پوند پرداخت. او دو فصل را به‌ صورت قرضی در وست‌برومویچ و اورتون گذراند و 32 گل در دسته برتر زد.

با این حال او پس از بازگشت به چلسی، تنها یک بار در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت و در نهایت با قیمت 28 میلیون پوند به اورتون فروخته شد. از همان ابتدا مشخص بود که سران چلسی افسوس خواهند خورد. لوکاکو در 104 بازی در ترکیب ثابت تیم جدیدش به میدان رفت و 53 گل هم زد.

او در تابستان دوباره مورد توجه چلسی قرار گرفت اما ترجیح داد به منچستریونایتد برود. لوکاکو در این تیم با 16 حضور در ترکیب ثابت، 11 گل زده است.

***کوین دبروین – منچسترسیتی

شاید طرفداران چلسی بیشترین حسرت را از رفتن او بخورند. او از زمان حضور در منچسترسیتی با قیمت 55 میلیون پوند، تبدیل به یکی از بهترین‌های اروپا شده است. زمانی که چلسی در ژانویه 2014 او را با قیمت 18 میلیون پوند به ولفسبورگ فروخت، بسیاری گفتند چلسی سود کرده که بازیکنی که در انگلیس جا نیفتاده را با چنین قیمتی فروخته است.

دبروین در چلسی در دو سال تنها دو بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت به میدان رفت. ژوزه مورینیو هم می‌گفت او هر روز به اتاقش می‌آید و گریه می‌کند اما دبروین اکنون یکی از مهم‌ترین بازیکنان سیتی است.

پنج حسرت چلسی؛ پایان نحسی (گزارش ویژه)

***خوان ماتا – منچستریونایتد

این بازیکن را هم مورینیو فروخت. او حس می‌کرد ماتا در کارهای دفاعی کمک چندانی نمی‌کند. این در حالی بود که ماتا در 147 بازی برای چلسی، 61 گل ساخت و 34 گل زد.

با این حال مورینیو او را با قیمت 1/37 میلیون پوند به منچستریونایتد واگذار کرد. او از آن هنگام تاکنون بازیکن کلیدی یونایتد شده، حتی با وجود آمدن مورینیو.

***محمد صلاح – لیورپول

این بازیکن مصری به‌عنوان یکی از بهترین بال‌های جوان اروپا در ژانویه 2014 به چلسی آمد. او به ‌ندرت در این تیم بازی کرد و سپس به فیورنتینا و بعد به رم قرض داده شد. صلاح در رم درخشید و در یک فصل و نیم، 29 گل زد. لیورپول او را در تابستان خرید. صلاح در این فصل 12 گل در تمامی رقابت‌ها زده است.

***نمانیا ماتیچ – منچستریونایتد

از زمانی که انگولو کانته به چلسی آمد، ماتیچ جایگاهش را در ترکیب ثابت از دست داد.

او با این حال بازیکن مهمی بود اما چلسی در نهایت ماتیچ را به منچستریونایتد مورینیو فروخت. به این ترتیب مورینیو که او را یک بار از بنفیکا برای چلسی خریده بود، این بار از چلسی برای یونایتد خریداری کرد. این هافبک در تیم جدیدش نشان داد چرا این همه از او تعریف می‌شود.

منبع: سان / تام بادل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز