خبرگزاری کار ایران

کمیته فنی عملکرد بازیکنان، مربیان و سرمربی نظارت می کند

قراب: راه اصولی انتخاب سرمربی و دستیاران را پیاده کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۲۶

عضو هیات مدیره و کمیته فنی استقلال می گوید کمیته فنی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره انتخاب دستیاران شفر، عنوان کرد: از بین چند گزینه داخل و خارج کمیته فنی این انتخاب انجام شد. ما گزینه های زیادی داشتیم و مقرر شد با انتخاب این دو مربی، از کمیته فنی خارج شوند. طاهری و دین محمدی هر دو بازیکنان تیم ملی و استقلال بودند. این دو تجربه حضور در لیگ برتر و دسته یک را در کارنامه خود دارند و از نظر مدرک مربی گری نیز مدرک A را کسب کردند و می توانند به تیم کمک کنند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال، در ادامه افزود: باشگاه نزدیک به 20 سال است که به کمیته فنی نیاز دارد و آقای افتخاری این کمیته را تشکیل دادند. در سال های گذشته تمایلی برای انجام این کار نبود اما امسال این اتفاق افتاد. همه حاضران در این کمیته از افراد اهل فن بودند و نتایج این جلسات از دل جلسات مرتب هفتگی که با حضور بیش از 20 پیشکسوت استقلال به دست می آمد، اتخاذ شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تشکیل کمیته فنی و عملکرد این کمیته، عنوان کرد: من به عنوان پیشکسوت، عضو هیات مدیره و کمیته فنی و فردی که مدیون استقلال هستم، وظیفه داشتم اهل فن را در کنار یکدیگر جمع کنم تا برای آینده استقلال تصمیم بگیریم. از وزیر ورزش دکتر سلطانی فر تشکر می کنم که با آرامش از مجموعه استقلال حمایت کردند. همچنین از آقای افتخاری نیز تشکر می کنم که بعد از سالیان طولانی این کمیته را تشکیل دادند و از اینکه در باشگاه تصمیمات از سوی اهل فن گرفته شود، تاکید داشتند. تصمیم اولیه ام این بود که خودم در این کمیته حضور نداشته باشم اما شرایط به شکلی پیش رفت که فعلا در خدمت کمیته هستم. ما تلاش کردیم راه اصولی انتخاب سرمربی، دستیاران و بازیکنان را در باشگاه مانند تیم های بزرگ دنیا پیاده کنیم. در همه تیمهای دنیا نیز انتخاب اعضای کادر فنی توسط کمیته فنی صورت میگیرد و این اتفاق در استقلال هم افتاد. کمیته فنی که افراد با تجربه و فوتبالی هستند، سرمربی را انتخاب کردند و حالا هم دستیاران ایرانی توسط همین کمیته انتخاب شدند. این یعنی یک کار اصولی و حرفه ای و درست.

وی ادامه داد: کمیته فنی در آینده روی عملکرد بازیکنان، مربیان و سرمربی نظارت می کند. نمایندگان این کمیته در تمرینات، مسابقات و سفرها حضور خواهند داشت و تمام عملکرد تیم را بررسی می کنیم. اگر لازم باشد نکاتی را به سرمربی و مربیان گوشزد می کنیم اما در امور فنی تیم دخالت نخواهیم کرد و دست شفر برای تصمیمات باز است. ما در این کمیته برای آینده استقلال تصمیم گرفتیم و دو مربی را در کنار شفر قرار دادیم تا تجربیات این مربی آلمانی به او منتقل شود. شفر مربی کارنامه داری است اما در نهایت روزی از استقلال می رود و ما باید برای آینده استقلال نیز فکر کنیم. کمیته فنی قرار است به زودی درباره مسائل آکادمی نیز تصمیم گیری هایی انجام دهد تا آکادمی استقلال که روزگاری کارخانه بازیکن سازی بود، باز هم چهره های بزرگی را تربیت کند.

قراب در پایان صحبت های خود، اظهار داشت: من، جباری و کارگرجم افرادی هستیم که با استقلال سفید امضا کردیم و عاشق این تیم هستیم. در گذشته من از امکانات شخصی ام امکاناتی در اختیار استقلال قراردادم و همواره برای موفقیت این باشگاه بی هیچ چشم داشتی تلاش کردم. همه اعضای کمیته فنی، کمیته پیشکسوتان، هیات مدیره و مجموعه تیم به دنبال مسیری برای موفقیت استقلال هستند و هیچ کس منافع شخصی را دنبال نمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز