خبرگزاری کار ایران

اوضاع باشگاه را از خادم بپرسید؛

محرمی: ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس نیست / مشکل اصلی باشگاه خصوصی سازی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۵۲

در مورد عدم نتیجه‌گیری تیم هم بحثعلی دایی یا حمید درخشان نیست مشکل اصلی پرسپولیس این است که باید به بخش خصوصی واگذار شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ناصر ابراهیمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیست که به خاطر عدم دعوتش به جلسه پیشکسوتان این باشگاه ناراحت شده است.

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با ایلنا درباره عدم نتیجه‌گیری تیم پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بیان داشت: این موضوعات را از امیر خادم بپرسید که امور باشگاه را پیش می‌برد من چه بگویم؟ حرف نزنیم بهتر است. بازی های پرسپولیس را نمی‌بینم تا سئوال و جواب هم نشوم. کاری هم از دستم برنمی‌آید.

وی ادامه داد: فقط جلسه‌ای برگزار شود به ما اطلاع می دهند شرکت می‌کنیم، انشاالله مفید هم باشد. در مورد عدم نتیجه‌گیری تیم هم بحثعلی دایی یا حمید درخشان نیست. مشکل اصلی پرسپولیس این است که باید به بخش خصوصی واگذار شود. هر کسی می‌آید فرقی نمی‌کند اما پرسپولیس دست یک نفر باشد مردم هم بدانند با چه کسی روبرو هستند.

محرمی با تاکید بر اینکه صددرصد مشکل پرسپولیس خصوصی نبودن این باشگاه است اضافه کرد: مسئولان وزارت ورزش اگر واقعا می‌خواهند پرسپولیس را بفروشند اینقدر مردم سنگ و قلاب نکنند تا آنها هم بدانند با چه کسی طرف هستند. به یک شرکت، خانم یا آقا واگذار کنند فرقی نمی‌کند چه کسی باشد! متاسفانه هر سال نزدیک عید که می‌شود بحثواگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را مطرح می‌کنند اما بعد از مدتی دوباره روز از نو روزی از نو.

این پیشکسوت پرسپولیس با بیان این مطلب که هواداران حق دارند از نتایج این باشگاه ناراحت باشند گفت: پیشکسوتان و خود بازیکنان هم ناراحت هستند و تا وقتی سهام باشگاه به بخش خصوصی واگذار نشود کاری نمی‌شود انجام داد. الان چه کار می‌توان انجام داد؟ مربی را عوض کنند علی دایی را بیاورند؟ صاحب پرسپولیس مشخص نیست حالا هر کاری کنند فایده‌ای ندارد.

محرمی درباره اینکه نشست‌های پیشکسوتان با حسین هدایتی عضو سابق و متمول هیات مدیره این باشگاه برای خرید سهام مفید است یا نه بیان داشت: می‌رویم در مورد شرایط واگذاری سهام صحبت می‌کنیم. انشاالله از درون این جلسات چیزی در بیاید. ما نقطه نظرات مان را با حضور نفراتی مانند هدایتی، پروین، عابدینی و جمعی از پیشکسوتان بیان می‌کنیم.

وی درباره گلایه ناصر ابراهیمی به دلیل عدم دعوتش به جلسه پیشکسوتان گفت: آقای ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس نیست. در این تیم بازی نکرده است فقط چند صباحی مربی پرسپولیس بوده. البته ضمن احترام به آقای ابراهیمی اما نمی‌شود که همه را به جلسه دعوت کرد.

محرمی با بیان این مطلب که در مورد کی‌روش و تیم ملی حرفی ندارد و اگر بتوانم در مورد پرسپولیس کاری انجام دهم تاکید کرد: من دنبال سهام باشگاه پرسپولیس نیستم. ما سهم خود را گرفته‌ایم. سهم ما معنوی بود که الان در دل مردم جا داریم فقط مسئولان تو را به خدا خیلی زود تکلیف سهام پرسپولیس را برای واگذاری به بخش خصوصی مشخص کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز