خبرگزاری کار ایران

حمودی: 90 دقیقه سوار بر بازی بودیم/ دوست ندارم از استقلال شکایت کنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۱۸

هافبک با تجربه پیکان از شرایط تیمش و تساوی در هفته دوازدهم می‌گوید.

به گزارش ایلنا، علی حمودی درخصوص تساوی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: 90 دقیقه سوار بر بازی بودیم و خیلی موقعیت های گل زیادی داشتیم. دو سه پنالتی برای ما گرفته نشد. خیلی بهتر از صنعت نفت بازی کردیم.

او در مورد طلبش از استقلال گفت: 4  سال است از استقلال رفته ام و شکایت هم نکرده ام. نامه داده ام؛ اما کسی به من زنگ نزده است. هنوز حکم من صادر نشده است و دوست دارم موضوع را حل کنیم تا کار به شکایت نکشد.

 

مدافع پیکان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است از استقلال شکایت هم گفت: چون تیم سابقم است، شکایت نمی کنم؛ ولی دوست دارم مدیران مردانگی کنند و با ما به توافق برسند. نمی دانم چرا بعضی از مدیران دوست دارند کار را عشایری حل کنند و همه چیز را ماست مالی کنند. بازیکن وقتی از شما پول می خواهد باید با او مذاکره کنید نه این که کار به afc کشیده شود و دوباره یک تیم محروم شود.

 

حمودی در پایان گفت: قرارداد معقول ببندید تا کار به شکایت کشیده نشود. اول فصل بگویید اینقدر داریم و اینقدر می‌توانیم بدهیم نه این که 2 میلیارد قرارداد ببندید و آخرش 500 میلیون بدهید. این کارها واقعا درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز