خبرگزاری کار ایران

اینجا همه باید کوتوله باشند

جلالی: هر وقت تیمم نتیجه می‌گیرد با حواشی به آن ضربه می‌زنند/ به کاری که کرده‌ام افتخار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۱۰

سرمربی پیکان در خصوص تساوی تیمش مقابل صنعت نفت و حواشی اخیر می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید جلالی با حضور در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت اظهار داشت: اول از هر چیزی باید از بازیکنانم تشکر کنم. علیرغم تمام فضای سنگینی که علیه ما به وجود آوردند. ظرفیت ما مشخص است و از 12 بازی 24 امتیاز و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. بازی خوبی انجام دادند و ما موقعیت خوبی ایجاد کردیم. وقتی آنها را استفاده نکنیم معلوم است که آنها از تک فرصت‌های خود سود می‌برند و البته به نظرم قضاوت هم می‌توانست عادلانه تر باشد. ما بعد از موقعیت گل سه بار شانس گل داشتیم وسه بار تک به تک را از دست دادیم و به هرحال این هم فوتبال است و یک روز هم اینطور می‌شود.

وی افزود: سال‌هاست که من کار می‌کنم و نزدیک به 40 سال است. در طول این سال‌ها همیشه سعی کردم بهترین خدمات را به فوتبال کنم و در کمال صداقت کار کنم. جوانان زیادی را به فوتبال آوردم که البته خودشان هم شایسته بودند. اما هر وقت در طول این سال ها هر وقت تیمم امده جان بگیرد حواشی ساختند تا لطمه بخوریم. اکنون هم همین کار را کردند.

سرمربی پیکان در ادامه گفت: پرسپولیس را ببینید که کجای کار بود و یهو در یک هفته در پس اختلافی که بین دو مربی به وجود آمد چه شدند. به هرحال این مسائل حاشیه‌ای همیشه تاثیر خودش را دارد. آنهایی که این کار را کردند خوشحال باشند اما من همواره در طول این سال‌ها به کاری که کردم افتخار می‌کنم و نمی‌دانم تا چه زمانی کار کنم اما تا زمانی که باشم همین کار را می‌کنم. مسیری که می دانم صادقانه بوده و برای موفقیت تلاش کردم. با عشقی که به کارم، به فوتبال و به جوانان دارم. دیشب وقتی می خواستم بخوابم از خدا گله کردم که چرا من اینجا به دنیا آمدم.

 

جلالی در ادامه گفت: شما نگاه کنید امروز 6 بازیکن جوان روی نیمکت بودند. چند نفر هم در زمین بودند. امروز رزاق پور بازیکن جوانان پیکان بود. پیام نیازمند و امامعلی و ... . من فکر نمی کنم در طول این سال ها من به فوتبال بد کرده باشم. شما ببینید وقتی بچه ای را بزرگ می‌کنید و او در روی شما بایستد چه حسی پیدا می‌کنید؟ من اکنون چنین حالی دارم. این همه سال من برای فوتبال زحمت کشیدم اما مردم ناآگاه بیایند از روی سکو به من حرف بزنند؟ اکنون دوست دارید من بیایم اینجا چه بگویم؟ گاهی اوقات وقتی می‌آیی درباره تهمتی که صحت ندارد هم بخواهی حرف بزنی انگار چیزی بوده. من نمی دانم چطور باید با این مسائل برخورد کنم و اگر زوری داشته باشم که از این مساله نمی‌گذرم اما نداشته باشم هم نمی‌گذرم. من به شکلی که کار کردم در طول این سال ها می دانم چه کردم و نمی گویم 99 درصد که صد درصد پیش خداوند روسفید هستم. از اینکه تیمم زمانی که می آید جان بگیرد هر ساله این حواشی را می سازند و حرف پر از کذب و تهمت می‌سازند چرا این حرف ها را می زنند. یک روز می گویند چرا گرمکن او این شکلی است و روز دیگر حرف دیگر می زنند. من روزی که میبرم می گویند فلان و روزی که می بازم می گویند مربیگری اش مشکل دارد. من یک سال قهرمان شدم در سال های دیگر جادوگران خواب بودند؟ من واقعا متاسفم و پیش خدا گله کردم. من به کسی بدی نکردم اما به ازای هر یک دوست صد دشمن دارم و نمی دانم چرا این شکلی است وقتی به کسی بدی نکرده ام.

وی در پایان عنوان کرد: من از طرف خودم و با اشرافی که روی کار خودم دارم می‌گویم بله این تیم موفق خواهد شد. اما اینجا هر آدم موفقی را می‌زنند. اینجا فقط باید کوتوله باشی! شما ببینید این تیم که امدم اسکلت را حفظ کردم و چند بازیکن جوان آوردم و تیم را حفظ کردم و بعد از اینکه هر سال می رفت و می‌آمد. من با اطمینان به شما می گویم که من اینجا باشم و نباشم این تیم با این نفراتی که دارد روزهای بزرگی در آینده دارد. این تیم اگر به آن فضا بدهند موفق خواهد شد. ما کار ویژه ای برای بازیکنان نکردم و قرارداد بازیکنان هم جزو متوسط های لیگ است اما آنها بازیکنان خوب و بزرگی خواهند شد و چند بازیکن ملی پوش از آن بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز