خبرگزاری کار ایران

آزار: بازی برای زیدان رویای من است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۸۸

ادن آزار یک بار دیگر به شایعات انتقال به رئال مادرید دامن زد با گفتن اینکه رویایش بازی برای ستاره دوران کودکی اش، زین‌الدین زیدان است.

به گزارش ایلنا، بازیکن 26 ساله تیم ملی بلژیک تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد و می‌گوید از بازی در این تیم خوشحال است در عین حال مدت‌ها است شایعه رفتن او به سانتیاگو برنابئو مطرح شده است. رئال به دنبال تقویت خط حمله خود است بعد از آنکه نتوانست جانشینی برای هم‌تیمی‌ فعلی آزار، آلوارو موراتا پیدا کند.

آزار که در اردوی تیم ملی بلژیک به سر می‌برد، در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه RTL درباره مربی رئال مادرید گفت: «همه می‌دانند چه احترامی برای این مرد قایلم. چه زمانی که بازیکن بود و چه حالا که مربی است، او الگوی من بوده. البته نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد اما بازی برای او رویای من است. البته در حال حاضر از بازی در چلسی راضی‌ام، هنوز خیلی کارها مانده که باید انجام بدهم و روی کارم در چلسی متمرکز هستم.»

آزار همچنین به شایعات درباره اختلاف نظر با مربی سابق آبی ها، ژوزه مورینیو پرداخت. مورینیو، چلسی و آزار را به قهرمانی فصل 2015-2014 لیگ برتر رساند اما هفت ماه بعد اخراج شد. احتمال درگیری میان این دو در هفته گذشته یک بار دیگر مطرح شد هنگامی که آزار در دیدار با منچستریونایتد با مربی پرتغالی این تیم دست نداد. بازیکنان منچستریونایتد در جریان باخت یک بر صفر رفتار خشونت آمیزی نسبت به آزار داشتند اما او گفت: «اذیت نمی‌شوم اگر قرار باشد یک بار دیگر زیر نظر ژوزه مورینیو کار کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز