خبرگزاری کار ایران

قحطی گل کریس رونالدو در رئال مادرید (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۵۱

شاگردان زین‌الدین زیدان بعد از قبول دو باخت متوالی، به روزهای کسب پیروزی برگشتند اما ستاره پرتغالی آنها هنوز هم در باز کردن دروازه رقبا مشکل دارد.

به گزارش ایلنا، بعد از دو سه هفته، بالاخره یک بازی که به بازی‌های همیشگی رئال مادرید شباهت داشته باشد را دیدیم. بعد از باخت‌های متوالی برابر خیرونا در لالیگا و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا طی 7 روز اخیر، تیم زین‌الدین زیدان لاس‌پالماس را به آسانی از سر راه برداشت و در سانتیاگو برنابئو 3 بر صفر پیروز شد اما این بازی برای کریستیانو رونالدو چندان خاطره‌‌انگیز نبود و او تنها نظاره‌گر گلزنی هم‌تیمی‌هایش شد.

کاسمیرو گل اول بازی را در پایان نیمه کسل کننده اول بازی به ثمر رساند. بعد از او شلیک رعد‌آسای مارکو آسنسیو، نتیجه را 2 بر صفر کرد و در نهایت ایسکو سومین گل را با پاس زیبایی که رونالدو به او داد به ثمر رساند.

رونالدو اما پس از گلزنی هم‌تیمی‌اش چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید و حتی لبخند هم روی لبانش نقش نبست. آسنسیو در این فصل بیشتر از هر بازیکن دیگری در لالیگا در تمامی رقابت‌های این فصل از بیرون محوطه جریمه گل زده است (4 گل) اما رونالدو در این فصل به نظر می‌رسد که از هیچ نقطه‌ای از میدان نمی‌تواند گلزنی کند.

ستاره پرتغالی در این فصل لالیگا تنها یک گل زده است که در بازی خازج از خانه مقابل ختافه بود، در همان بازی که او یک موقعیت دروازه خالی را به شیوه‌ای باورنکردنی از دست داد. او در یک کلام از زمان پایان محرومیت 5 جلسه‌ای‌اش در ابتدای فصل آن رونالدو همیشگی نبوده است.

برای روشن‌تر شدن مشکلات او مقابل دروازه رقبا هم دانستن همین آمار بس که ستاره پرتغالی در این فصل 48 بار توپ را به سمت دروازه رقبا شلیک کرده و تنها یکی از آنها به گل تبدیل شده است و در همین مدت رقیب آرژانتینی او لیونل مسی در بارسلونا، در 69 تلاشش، 12 گل به ثمر رسانده است.

در بازی مقابل لاس‌پالماس بحث کم‌کاری رونالدو برای ایجاد موقعیت نبود. رونالدو در نیمه دوم 2 بار به طور جدی دروازه رقیب را تهدید کرد و یک بار هم یک ضربه ایستگاهی را به دیوار دفاعی حریف کوبید.

در مجموع، او هشت بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد و در هیچ یک از آنها به نتیجه نرسید. شاید در روزی دیگر، با این تعداد موقعیت او می‌توانست هت‌تریک کند.

کریم بنزما هم اما در همان حال عملکردی دلچسب ارائه نمی‌کرد و آنقدر ضعیف ظاهر شد که زیدان تعویضش کرد و در حالی که هواداران او را هو می‌کردند و به نشانه اعتراض به بازی ضعیفش سوت می‌زدند، زمین بازی را ترک کرد.

بدون شک در افت این فصل رئال مادرید، پایین آمدن آمار گلزنی دو مهاجم اصلی تیم نقش پررنگی ایفا کرده است.

رونالدو هنوز در لیگ قهرمانان گل می‌زند (6 گل در 4 بازی اروپایی) اما رئال به گل‌های لالیگایی رونالدو هم نیاز دارد.

بازگشت به روزهای برد برای زیدان مهم‌ترین چیز بود اما او امیدوار است که قطحی گل رونالدو هم هرچه زودتر تمام شود، بازیکنی که در 630 دقیقه بازی‌اش در این فصل لالیگا تنها یک گل زده است.

شهرآورد مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در روز 28 آبان شاید بهترین زمان برای پایان طلسم ناکامی رونالدو باشد.

منبع: سایت گل / بن هیوارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز