خبرگزاری کار ایران

به ورود سازمان بازرسی کل کشور نقد دارم

سمیع زاده: با برخی قوانین سلیقه‌ای برخورد می‌شود/ وظیفه روسای فدراسیون‌ها برگزاری مجمع نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۹۶

دبیر فدراسیون شنا گفت: وظیفه روسای فدراسیون‌ها برگزاری مجمع نیست به همین دلیل به ورود سازمان بازرسی کل کشور به پایان دوره 4 ساله فدراسیون ها نقد دارم.

محسن سمیع‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا عنوان کرد: به عنوان دبیر مجمع ثبت نام ها را انجام دادم و تمام مدارک هم به وزارت ورزش ارسال شد و حالا منتظر هستیم تا روند انتخابات طی شود. اینکه چرا مجمع هنوز برگزار نشده سوالی است که باید از از دفتر امور مشترک فدراسیون ها بپرسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور با یک سری از قوانین  بصورت سلیقه ای برخورد می شود. به طور مثال چند سالی است که سازمان بازرسی در مورد دوره 4 ساله ریاست فدراسیون ها ورود پیدا می کند و این در حالی است که مجمع باید انتخابات را برگزار کند و وظیفه رئیس فدراسیون برگزاری مجمع نیست. طبیعی است که روسای فدراسیون ها تا زمان برگزاری انتخابات باید به کار خودشان ادامه دهند.

دبیر فدراسیون شنا گفت: در فدراسیون به هیچ وجه کارها عقب نیافتاده یا رها نشده و طبق برنامه مشغول پیگیری امور هستیم. همین حالا 2 نماینده برای حضو در واترپلوی آسیا اعزام شدند و دیگر برنامه های تیم ها نیز در حال پیگیری است. اینگونه نیست که به دلیل برگزار نشدن مجمع کارها روی زمین بماند. 

سمیع زاده پایان داد: به عنوان کارشناس به موضوع برگزاری و ورود سازمان بازرسی کشور نقد دارم زیرا واقعا وظیفه روسای فدراسیون ها برگزاری مجمع نیست و در فاصله برگزاری مجامع باید به کار خودشان مشغول باشند.

گفت‌وگو: سید ایمان میری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز