خبرگزاری کار ایران

سرنوشت اسدی پس از رفتن گودرزی؛

آقای دبیر کل روی لبه تیغ

با رفتن محمود گودرزی، موقعیت افرادی که با تاج و البته کی‌روش همسو نیستند به شدت متزلزل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از رفتن گودرزی از وزارت ورزش گمانه‌زنی در خصوص سرنوشت کاری افرادی که با حمایت وی در فوتبال مشغول به کار بودند، آغاز شده است؛ اینکه تکلیف این افراد به کجا ختم خواهد شد؟

یکی از موضوعاتی که ممکن است چالش برانگیز باشد، قدرت گرفتن مدیران اصفهانی در فوتبال کشور  و در فدارسیون مهدی تاج است. به نظر می‌رسد با تمرکز قدرت در دست مدیران اصفهانی، موقعیت برخی افراد به خطر بیفتد؛ این موضوع جایی جدی‌تر می‌شود که این افراد با مهدی تاج آنچنان همسو هم نباشد.

یکی از این افراد علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال کشور است که شنیده می‌شود با رئیس فدراسیون فوتبال زاویه دارد. لازم به ذکر است که وصله‌ای که اسدی و تاج را به هم چسبانده بود، شخص محمود گودرزی، وزیر مستعفی ورزش بود. حال با رفتن گودرزی اصلا بعید نیست که آقای دبیر کل به روزهای پایانی حضورش در فدراسیون فوتبال نزدیک‌تر شود. علیرضا اسدی حالا حامی اصلی خود را از دست داده است. شاید به همین دلیل است که مقابل طعنه‌های متعدد کی‌روش سکوت پیشه کرده است. همین چند روز پیش سرمربی تیم ملی در مصاحبه خود از اسدی به عنوان مخالف ناکامش نام برد و گفت: اسدی هم دو سال پیش می‌خواست من را از تیم ملی کنار بگذارد. این اظهار نظر کی‌روش تنها سکوت آقای دبیرکل را به همراه داشت و این سکوت آنجایی سئوال‌برانگیز است که اسدی همواره در توجیه انتقادهایش نسبت به کی‌روش تاکید داشت که به خاطر منافع فوتبال ملی و دلسوزی‌اش برای فوتبال است که با کی‌روش مخالفت می‌کند. حالا معلوم نیست آن دلسوزی‌ها چگونه ناگهان برطرف شده که اسدی تنها سکوت اختیار کرده است.

دلیل این سکوت چیست؟ باز هم دلسوزی برای فوتبال ملی؟ تلاش برای پایمال نشدن پول بیت‌المال؟ نکته جالب توجه این است که اسدی نشان داده علاقه زیادی به فعالیت در پست خود در فدراسیون فوتبال دارد و اصلا بعید نیست که بپذیرد با شرایط جدید در دوران وزارت جدید هم کنار بیاید.

کد خبر : ۴۲۴۳۹۰