خبرگزاری کار ایران

مهاجمان ناکام بارسا و رکوردی که بعد از 5 سال شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۷۲

بارسلونا در دیدار برابر المپیاکوس بعد مدت‌ها در گلزنی ناکام بود.

به گزارش ایلنا، بارسلونا عادت دارد در مراحل اولیه لیگ قهرمانان یکه تازی کند بنابراین تساوی بدون گل این تیم برابر المپیاکوس نخستین بار بعد از 5 سال است که نتوانسته‌اند در مرحله گروهی این رقابت‌ها گل بزنند.

تیم ارنستو والورده نتوانست در یونان به میزبان خود گل بزند اما با توجه به اینکه یوونتوس با تساوی یک بر یک برابر اسپورتینگ لیسبون متوقف شد، برتری سه امتیازی تیم کاتالان حفظ شد.

بارسلونا بعد از دسامبر 2012 که در مرحله گروهی با بنفیکا بدون گل مساوی کرد در تمام بازی‌های خود در این سال‌ها به رقبای خود گل زده بود. آن سال صعود بارسلونا قطعی شده بود و تیم پرتغالی با این تساوی صعود کرد تا سلتیک با وجود برد 2 بر یک مقابل اسپارتاک مسکو حذف شود.

لیونل مسی و لوییس سوارس در این بازی تلاش زیادی کردند تا دروازه حریف یونانی را باز کنند بخصوص مهاجم اروگوئه‌ای که با زدن 3 گل در 13 بازی این فصل به شدت افت کرده و با زدن هفت شوت نتوانست گل بزند؛ سابقه نداشته که او در یک بازی بارسلونا با زدن هفت شوت هیچ گلی نزند. البته از گل نزدن بارسلونا در مراحل حذفی خیلی نمی‌گذرد و این تیم در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی فصل قبل مقابل یوونتوس در نوکمپ نتوانست گل بزند تا به خاطر باخت 3 بر صفر بازی رفت از جام خداحافظی کند.

بارسلونا بعد از 77 روز نتوانست گل بزند، این تیم بعد از باخت 2 بر صفر مقابل رئال مادرید در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا در تمام بازی‌های خود گل زده بود.

در این بازی هم 19 تلاش برای گل داشتند که شش توپ آنها در چارچوب بود.

بارسلونا با 10 امتیاز در صدر گروه D قرار دارد، یوونتوس با 7 امتیاز دوم است، اسپورتینگ لیسبون و المپیاکوس با 4 و یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. این تیم در بازی بعدی خود در تورین با یوونتوس روبه‌رو می‌شود و در بازی آخر میزبان اسپورتینگ است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز