خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید به مصاف منتخب MLS می رود؛

رویارویی کاکا با تیم سابق خود

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۵۰

تیم منتخب ستارگان MLS قرار است به مصاف رئال مادرید برود.

به گزارش ایلنا،بهترین بازیکنان لیگ آمریکا، مانند کاکا، باستین شواین‌اشتایگر و تیم هاوارد در روزهای اخیر تمرین کرده‌اند تا آماده این بازی شوند. دو تیم در ورزشگاه سولجر فیلد شیکاگو به مصاف هم می‌روند که خانه تیم شیکاگو فایر است. طرفداران این تیم خوشحالند شواین‌اشتایگر که عضو این تیم است، در این مسابقه حضور می‌یابد.

دیگر بازیکن این تیم ژل ون‌دام، مدافع بلژیکی لس‌آنجلس گلکسی است. او سال گذشته هم در تیم منتخب ستارگان MLS حضور داشت و با این تیم مقابل آرسنال دو بر یک شکست خورد.

این بازیکن بلژیکی گفته که بازیکنان منتخب MLS می‌خواهند مقابل قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان خودی نشان دهند: «این بازی دوستانه و برای نمایش است اما در اینگونه بازی‌ها، نمی‌توانید عملکرد ضعیفی داشته باشید. رئال یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و ما نمی‌خواهیم شرمسار شویم. ما باید متمرکز و آماده بمانیم.»

کاکا از تیم اورلاندو سیتی با تیم سابقش رودررو خواهد شد. همچنین بازیکنان مشهور پرشماری در منتخب MLS حضور دارند. جوزی آلتیدور، مهاجم سابق ساندرلند که در تیم تورنتو اف‌سی بازی می‌کند، به همراه جیووانی دوس‌سانتوس، مهاجم سابق بارسلونا و تاتنهام و مایکل بردلی، بازیکن سابق استون‌ویلا هم هستند.

همچنین داوید ویا، مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا و سباستین جووینکو، بازیکن سابق یوونتوس هم حضور دارند. دامارکوس بیزلی 35ساله هم پنجمین حضورش در تیم منتخب MLS را خواهد داشت. این بازی پایان‌بخش تور آمریکای رئال مادرید خواهد بود و آنها پس از این دیدار به اروپا برمی‌گردند تا آماده دیدار با منچستریونایتد و بارسلونا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز