خبرگزاری کار ایران

اوج هیجان و حساسیت در لالیگا؛

دیدار فینال گونه بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای قهرمانی / تمام نگاه ها به نیوکمپ

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۶۹

کاتالان ها که فصل بدی را تاکنون پشت سرگذاشته اند و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط اتلتیکو مادرید حذف شده اند، به دنبال قهرمانی در لالیگا هستند تا کمی از ناکامی های خود را کاهش دهند.

قهرمان فصل جاری لیگ باشگاه های اسپانیا فردا شب(شنبه) در جریان دیدار تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این دیدار از هفته سی و هشتم لالیگا در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به میزبانی بارسلونا و در ورزشگاه ۹۸ هزار نفری نیوکمپ برگزار خواهد شد. هم اکنون اتلتیکو مادرید با ۸۹ امتیاز صدرنشین جدول لالیگا است و بارسلونا با ۸۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کاتالان ها که فصل بدی را تاکنون پشت سرگذاشته اند و در فینال جام حذفی برابر رئال مادرید شکست خورده و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز توسط همین اتلتیکو مادرید حذف شده اند، به دنبال قهرمانی در لالیگا هستند تا کمی از ناکامی های خود را کاهش دهند.

اتلتیکو نیز هفته هاست در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد و عزم خود را جزم کرده تا پس از ۱۸ سال، بار دیگر فاتح این مسابقات شود.

همچنین شاگردان دیه گو سیمئونه در اتلتیکو مادرید به دیدار نهایی لیگ قهرمانان نیز راه یافته اند و چهارشنبه باید برای رسیدن به عنوان نخست با رئال مادرید روبرو شوند.

فردا شنبه رئال مادرید که شانسی برای قهرمانی ندارد از ساعت ۱۸ و ۳۰ به وقت تهران میزبان اسپانیول است. مادریدی ها در ۳ بازی اخیر خود فقط ۲ امتیاز کسب کرده اند تا از جمع مدعیان خارج شوند و تمام توان خود را بر روی فینال لیگ قهرمانان اروپا متمرکز کرده اند.

سایردیدارهای هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا یکشنبه شب برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز