خبرگزاری کار ایران

برانکو - دایی؛ نبردی دوستانه میان استاد و شاگرد سابق

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۳۶

سرمربیان دو تیم پرسپولیس و سایپا همواره رابطه خوبی با یکدیگر داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس با هدایت برانکو و سایپا با هدایت علی دایی امروز در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. علی دایی یکی از شاگردان محبوب برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی بود و این رابطه بعد از بازگشت برانکو به ایران و هدایت پرسپولیس توسط او ادامه داشته است.

البته که همین رابطه خوب باعث شده در جریان بازی‌های پرسپولیس با تیم‌هایی که علی دایی هدایت شان را بر عهده دارد هیچ تنشی بین برانکو و دایی یا نیمکت نشینان دو تیم به وجود نیاید اما جالب است که دایی بین شاگردان و دستیاران سابق برانکو بدترین نتایج را مقابل برانکو گرفته است.

در این جمع منصوریان دو بار برانکو را شکست داد و دو بازی مساوی کرد، گل‌محمدی یک برد، یک باخت و یک مساوی به دست آورد و حسین فرکی بعد از سه برد متوالی مقابل برانکو دو بار مقابل او بازنده شد اما علی دایی در لیگ پانزدهم و در قامت سرمربی صبای قم بعد از تساوی یک بر یک دور رفت، بازی برگشت را با یک گل به پرسپولیس برانکو باخت.

او فصل قبل و به‌عنوان نفر اول نفت دو باخت سه بر صفر و دو بر صفر مقابل پرسپولیس پروفسور متحمل شد تا با سه باخت و یک تساوی در حسرت برد مقابل سرمربی سابقش بماند و این مهم را در بازی فردا طلب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز