خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:

کمبود داریم که جوانان مجبورند در خیابان‌ها حرکت نمایشی بزنند!

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۸۰

محمد صیدانلو با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا واقع در نمایشگاه مطبوعات به تشریح موضوعات روز فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و همچنین فضاسازی برای حضور علاقه مندان این رشته پرداخت.

محمود صیدانلو با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره برنامه‌های فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار داشت: خداراشکر فعالیت‌های فدراسیون به نحوه احسن در حال پیشرفت است و تا به اینجا با توجه به برنامه ریزی‌های  سال گذشته خوب پیش رفته‌ایم. رویکرد ما در سال جاری و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت به نوعی بوده که به آن چیزی که می‌خواستیم دست یافته‌ایم. یکی از اهداف فدراسیون این بود که تقویم ورزشی کاملا قابل اجرا و بدون تغییر و تعویق باشد که تا به امروز در تمامی رشته‌ها اینگونه بوده است.

محمود صیدانلو افزود: برنامه دیگر فدراسیون خروج مسابقات از استان تهران و ارائه میزبانی به استان‌ها بود. ورودی‌های رشته ما کم است و در سال های گذشته عده اندکی در این رشته فعالیت می‌کردند. با برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها مشارکت زیادی را شاهد خواهیم بود و بحث استعدادیابی شکوفا خواهد شد.

صیدانلو ادامه داد: هدف سوم فدراسیون در برنامه‌ امسال این بود که برون سپاری مسابقات فدراسیون را به میزان حداقل برسانیم تا هزینه‌ها هم به دنبال آن کمتر شود. این اقدام جذب اسپانسر را جدی تر کرده و کار بسیاری سختی است اما به ادامه آن امیدواریم. اعزام تیم‌های به مسابقات برون مرزی از سال 2006 بود که اقدامی نداشت. تا به امروز در دریفت اولین مسابقات بین قاره‌اش در ژاپن برگزار شد که از ایران در این مسابقات نماینده داشتیم و ایشان موفق شد در بین 13 ورزشکار برتر قرار بگیرد. مسابقات ما پر هزینه است و وزارت ورزش و جوانان اعتبار دولتی سالیانه دارد که طبق تفاهم نامه اعتبار ما یک میلیارد تومان است اما با آن هزینه‌های ابتدایی ما با آن تامین می‌شود. 

کمبود داریم که جوانان مجبورند در خیابان‌ها حرکت نمایشی بزنند!

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: در رشته موتورسواری در مسابقات جهانی اعلام آمادگی کردیم و اردوهای آماده سازی را برگزار کردیم اما کارشکنی کشور انگلستان بود که روادید ورزشکاران ما را صادر نکرد. به این موضوع اعتراض کردیم و رئیس فدراسیون جهانی ضمن عذرخواهی از ما خواست تا این اقدام را جبران کند. تیم درگ ما در ارمنستان شرکت کرد و مقام‌های خوبی را هم کسب کرد. مشکل اساسی فدراسیون ما زیر ساخت‌هاست که در صدد برطرف کردن آن هستیم و در طول این سال‌ها این همه پروژه ورزشی ساخته شده متاسفانه یک پروژه مربوط به فدراسیون ما نیست.

صیدانلو تصریح کرد: پیست مجموعه ورزشی آزادی در اجاره فدراسیون است و تنها پیست سرعتی است که ما در اختیار داریم. برای بهسازی آن جا هم درخواست کردیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره اینکه چرا مسابقات این رشته بلیت فروشی نمی‌شود تا علاقه مندان به این رشته از این طریق حامی فرداسیون شوند، گفت: ما به این موضوع اعتقاد داریم و به دنبال اجرای آن هستیم. مشکل وقتی نمایان می‌شود که 15 سالی هست پروژه‌ای برای فدراسیون ما اجرایی نشده است. این نشان می‌دهد باور کمک به فدراسین اتومبیرانی باید در جای دیگری اتفاق بیفتد. ما یک پیست داریم و چند رشته در آن انجام می‌شود. پیست آزادی ظرفیت محدودی دارد و شهرداری‌ وظیفه دارند تا فضا را برای جوانان علاقه مند به موتورسواری ایجاد کنند. سازمان بسیج به دفعات پروژه ساخته امیدواریم چند پیست هم برای فدراسیوت ما بسازد. چندین بار با آقای سلطانی فر دیدار کردم و امیدواریم در آینده مشارکت بخش خصوصی بتواند زیر ساخت‌های فدراسیون را افزایش بدهد. الان کمبود داریم که جوانان مجبور هستد با موتور در خیابان‌ها حرکت نمایشی بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز