خبرگزاری کار ایران

جودو گرند اسلم ابوظبی؛ پایان روز دوم با نشان برنز ملایی برای تیم ایران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۴۰

دومین روز رقابتهای جودو گرند اسلم ابوظبی با نشان برنز سعید ملایی برای تیم ایران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابتهای جودو گرند اسلم ابوظبی در شرایطی کشور امارات در حال پیگیری است که در دومین روز این رقابتها جوان شایسته جودو کشورمان موفق به کسب نشان برنز وزن منهای 81کیلوگرم شد.

بر اساس این گزارش سعید ملایی پس از استراحت در دور نخست، نماینده کشور پرتغال را ایپون کرد و در مرحلا یک هشتم نهایی برابر جودوکار گرجستانی که نقره گرند اسلم پاریس 2017 و گرند اسلم توکیو 2016 را در کارنامه دارد با یک اخطار شکست خورد و راهی جدول شانس مجدد شد.

ملایی در این دور به دلیل حاضر نشدن جودوکار کانادایی پیروز میدان معرفی شد و برای کسب مدال برنز به مصاف جودوکاری از مغولستان رفت که توانست با غلبه بر این جودوکار به مدال برنز این رقابتها دست یابد.

در وزن منهای 73 کیلوگرم سعید فتحی پور پس از استراحت در دور نخست استراحت مغلوب بجودوکار روس دارنده نشان طلا گرند اسلم دوسلدورف در سال2017 شد و از دور رقابتها کنار رفت.

محمد محمدی بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن هم در دور نخست استراحت داشت و در ادامه نتیجه را به جودوکاری از کشور میزبان واگذار کرد، این جودوکار اماراتی عنوان سومی قهرمانی جهان در سال 2014 و دو قهرمانی گرند پریکس در سالهای 2013 و 2014 را در کارنامه دارد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز