خبرگزاری کار ایران

قمی:

قهرمانی تیم ملی را با افتخار به شهدای ترور تهران تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۳۱

قمی گفت: قهرمانی تیم ملی جودو کارگران ایران را تقدیم به تمامی شهدای ترور اخیر در تهران، به خصوص کارگرانی که در این حادثه تلخ شهید شدند، می کنم.

به گزارش ایلنا، سعید قمی سرمربی تیم ملی جودو کارگران، در مورد مسابقات جودوی جهانی کارگران اظهار داشت: در این مسابقات نزدیک به 10 کشور حضور داشتند و خوشبختانه ورزشکاران ما توانستند با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام قهرمانی را بدست بیاورند.

همچنین این قهرمانی را تقدیم به تمامی شهدای ترور اخیر در تهران، به خصوص کارگرانی که در این حادثه تلخ شهید شدند، می‌کنم.

وی افزود: خدا را شاکرم که توانستیم عنوان قهرمانی دوره گذشته خودمان را تکرار کنیم و موجبات خوشحالی مردم کشورمان را در این شب‌های عزیز فراهم آوریم. از روز شنبه قرار است مسابقات تیمی آغاز شود و باید بگویم اهمیت رقابت‌های تیمی برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که به تیم قهرمان قرار است کاپ قهرمانی اهدا شود.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشورمان در ادامه بیان کرد: قهرمانی ما در این مسابقات سبب می‌شود که در رده بندی کلی رقابت‌ها به تعداد مدال‌های طلا ایران افزوده شود. جا دارد از اشخاصی مانند امیرحسینی، اسماعیلی، رضی، درخشان و رودکی که موجب شدند تا جودو بتواند در این دوره از رقابت ها بدون هیچ مشکلی حضور پیدا کند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. خوشبختانه با حمایت‌های رئیس فدراسیون توانستیم پیش از حضور در لتونی اردوهای شبانه روزی خوبی را سپری کنیم و بازهم می‌گویم چنان چه حمایت‌های این افراد نبود، نمی توانستیم به راحتی این عنوان را کسب کنیم.

قمی در ادامه درمورد انتظارات از رشته جودو برای کسب عنوان قهرمانی دوره پیش خاطر نشان کرد: ما روزهای سختی را در این مدت سپری کردیم و نزدیک به چندین اردو را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم به هدف مان که قهرمانی است دست پیدا کنیم. برخی از دوستان در حق ما کم لطفی داشتند و اعلام کردند که ما ورزشکاران کارگر را به این مسابقات اعزام نکردیم و در جواب این دوستان باید عرض کنم چنین چیزی صحت ندارد و طبق قانون وزارت کار که برای ما ابلاغ شد به آن عمل کردیم ورزشکاران کارگر را به این مسابقات فرستادیم. پس از برگزاری مسابقات انتخابی در شهرهای زنجان و تهران تصمیم گرفتیم هشت ورزشکار را برای حضور در مسابقات جهانی کارگران انتخاب کنیم.

وی گفت: باز هم می گویم این ورزشکاران 100 درصد کارگر هستند. نسبت به دوره گذشته تنها مسعود خان احمد لو در تیم ما حضور دارد و سایر نفرات جدید هستند و بسیار خوشحالم که در بحث جودو کارگری هم افرادی حضور دارند که بتوانند در میادین بین المللی به ما کمک کنند.

قمی درباره سطح رقابت های جهانی کارگران عنوان کرد: کیفیت این مسابقات بسیار بالا بود به طوری که در برخی از اوزان شاهد حضور قهرمانان جهان بودیم، البته سطح این مسابقات با مسابقات المپیک و آسیایی به هیچ وجه قابل قیاس نیست. در مجموع باید بگویم عملکرد تیم ما در این مسابقات رضایت بخش بود.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران در پایان درباره نتایج تیمی اظهار داشت: پیش بینی مدال سخت است ولی تمام سعی مان را می کنیم که بر روی سکو قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز