خبرگزاری کار ایران

با فراغت از تیمهای نوجوانان و جوانان؛

مربیان کره‌ای جودو به تیم‌ بزرگسالان هم کمک می کنند / نظارت بر تمرینات ملی پوشان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۶۸

مربیان اهل کره شمالی تیم های ملی جودوی نوجوانان و جوانان کشورمان به سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان نیز در راه آماده سازی ملی پوشانکمک خواهند کرد.

مربیان اهل کره شمالی تیم های ملی جودوی نوجوانان و جوانان کشورمان به سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان نیز کمک خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کواک کو چول و پک یونگ چول که در مسابقات آسیایی اخیر در هنگ کنک سرمربی و مربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران بودند، از این پس در کنار مجید زارعیان سرمربی جدید تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان بر نحوه تمرینات ملی پوشان نظارت خواهند داشت.

کواک عضو پیشین تیم ملی کره شمالی مدال برنز جهان در سال ۱۹۹۷، نقره بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک، برنز جهان در سال ۱۹۹۹ و طلای قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۹ را در کارنامه دارد. یونگ چول نیز مربی سابق تیم ملی کره شمالی است که ۲ برنز قهرمانی آسیا را در سال های ۹۱ و ۹۳ کسب کرده است.

این تصمیم مسئولان فدراسیون جودو از آن جهت گرفته شده که تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان در حال حاضر مسابقات خاصی را در پیش ندارند و به همین جهت مربیان این دو تیم در کنار تم بزرگسالان به کار خود ادامه خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز