خبرگزاری کار ایران

عملکرد نفر به نفر بازیکنان استقلال در دربی 85

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۵۰۵

بازیکنان استقلال در روز شکست مقابل پرسپولیس عملکرد پر نوسانی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در روزی که موفق به کسب نتیجه لازم در دربی 85 نشد و بازی را یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد، تا حدودی توانست یک بازی پایاپای با حریف خود انجام دهد و شاید تساوی را نتیجه عادلانه‌تری برای این بازی بتوان برشمرد، هر چند در بررسی عملکرد نفر به نفر بازیکنان این تیم اشتباهات فردی زیادی سر زده باشد.

 

حسین حسینی

بر خلاف اخبار منتشر شده اینبار هم سنگربان اصلی آبی‌ها بود و به جز گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد، در اکثر صحنه‌ها واکنش‌های به موقعی داشت و توانست موقعیت‌هایی را از سرخپوشان دفع کند ولی اشتباهاتی هم از او سر زد که ممکن بود برای استقلال دردسر ساز شود. حسینی کم کم تبدیل به یک گلر پخته و مطمئن در سنگر آبی‌ها می‌شود و می‌توان در آینده بیشتر به او امیدوار بود.

 

وریا غفوری

اگر چه در شروع بازی تحت تاثیر جو قرار داشت و اشتباهاتی مرتکب شد ولی در کل برخلاف پیش‌بینی‌های رایج،  حواشی پیش از بازی تاثیری روی عملکرد و تمرکز او نگذاشته بود و این بار هم مثل اکثر بازی‌های فصل جاری عملکردی نسبتاً خوب هم در دفاع و هم در اضافه شدن به خط حمله داشت که منجر به یک همکاری خوب با خسرو حیدری در جناح راست آبی‌ها شد. هر چند غفوری هم در چند صحنه اشتباهاتی مرتکب شد که خیلی حادثه‌ساز نبود.

 

سید مجید حسینی

همانطور که پیش‌بینی شده بود مثل دیدار با نساجی عملکرد پر اشتباهی داشت و هم روی زمین و هم روی توپ‌های هوایی اکثرا مغلوب مهاجمان حریف خصوصاً منشا شد که یار مستقیم او بود. حسینی به نوعی مقصر اصلی پنالتی منجر به گل پرسپولیس هم بود و بارها در خط دفاع به دلیل نفوذهای بی موقعش باعث تنها ماندن روزبه چشمی شد تا نشان دهد برای تبدیل شدن به یک دفاع مطمئن هنوز خیلی جای کار دارد.

 

روزبه چشمی

یکی از بهترین‌های استقلال در دربی بود که برخلاف هم پستی خود، عملکرد درخشانی داشت و بارها با هوش بالا و بازی‌خوانی به موقع توانست حملات مهاجمان سرخپوش را دفع کند. پنالتی‌ای که چشمی داد هم قصور این بازیکن نبود و به نوعی پوشش اشتباه حسینی توسط او بود که اگر فرض کنیم با علم به قانون جدید و اطمینان از اخراج نشدن آن را مرتکب شده است، حتی تصمیم درستی هم گرفته بود.

 

میلاد زکی‌پور

او هم مانند غفوری در شروع کمی جوزده عمل کرد و اشتباهاتی داشت ولی به مرور زمان در بازی جا افتاد و رفته رفته بهتر شد تا تبدیل به یکی از بازیکنان خوب استقلال در این دیدار شود. زکی‌پور روی یک صحنه با گرفتن توپ بشار رسن می‌توان گفت دروازه استقلال را نجات داد تا نتیجه‌ای بدتر از شکست یک بر صفر در بازی برای تیمش رقم نخورد. زکی‌پور هنوز در نفوذها بازیکن قابل اطمینانی نیست و باید روی یه نقیصه خود کار کند.

 

فرشید باقری

یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های خودش را ارائه داد و یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان میدان در دیدار امروز بود که بارها با اشتباهات خود روی اعصاب تماشاگران پیاده روی کرد. خطا‌های بی مورد و بازی عصبی باعث شد که اگر بیژن حیدری کمی سخت‌گیرانه‌تر عمل می‌کرد باقری شایستگی اخراج از زمین را هم در دیدار امروز داشت و هر چه بود در حد و اندازه خودش نتوانست ظاهر شود.

 

امید ابراهیمی

هنوز از روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد و دیگر بازیکنی که از او انتظار داشتیم سخت دریبل بخورد و پاس اشتباه ندهد نیست. ابراهیمی هنوز به آمادگی بدنی کامل نرسیده است و بازیکن مناسبی برای حضور نود دقیقه‌ای در زمین نیست و شاید اگر شفر تعویض‌های بیشتری داشت، این بازیکن هم 90 دقیقه در زمین نمی‌ماند.

 

خسرو حیدری

یکی از دونده‌ترین بازیکنان استقلال در زمین بود و بازوبند کاپیتانی هم مسئولیت او را سنگین‌تر کرده بود و اگرچه بسیار پرتلاش در زمین ظاهر شد و سعی کرد موقعیت گل برای مهاجمان تیمش ایجاد کند ولی با توجه به محوریت حملات استقلال روی او و عدم موفقیت این تیم به باز کردن دروازه حریف نمی‌توان نمره قبولی به او داد.

 

داریوش شجاعیان

برنامه اصلی سرخپوشان در دیدار امروز برای از کار انداختن خط هافبک استقلال ظاهرا مهار داریوش شجاعیان تکنیکی بود که با تلاش کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه این ماموریت به خوبی انجام شد و سرخپوشان توانستند این بازیکنت را به خوبی مهار کرده و از جریان بازی خارج کنند. توپ زیادی به شجاعیان در بازی امروز نرسید و به طور کلی در بازی محو بود.

 

فرشید اسماعیلی

هنوز با پست جدید و غیر تخصصی خودش کنار نیامده و نتواسته در آن جا بیافتد و بدون کمترین مزاحمتی برای خط دفاع پرسپولیس توسط انها از جریان بازی خارج شد. حتی آمدن او به یک خط عقب‌تر در اواخر بازی هم کمکی به آبی‌ها نکرد تا این بازیکن عملکردی خنثی در دیدار دربی داشته باشد.

 

علی قربانی

با وجود اینکه وظیفه اصلی او زدن ضربات سر اول و ایجاد موقعیت برای سایر بازیکنان تیمش بود ولی در این کار موفق نبود و شاید حتی یک ضربه سر هم نتوانست روی سر مدافعان پرسپولیس بزند تا نمره منفی در این دیدار بگیرد. قربانی توانایی به دوش کشیدن بار اصلی خط حمله استقلال را ندارد و این را بارها نشان داده است.

 

تعویض‌ها:

جابر انصاری زمانی که وارد زمین شد جریان بازی را تغییر داد و دروازه پرسپولیس را در چند صحنه تهدید کرد ولی از فرصت‌ها نتوانست استفاده کند و شانس گلزنی در دربی را از خودش گرفت. سجاد شهباززاده در دقایق حضورش در زمین نتوانست کمکی به خط حمله استقلال بکند و هنوز از روزهای اوجش فاصله دارد. جپاروف هم دقایق اندکی در زمین حضور داشت که اتفاق خاصی در موردش نیفتاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز