خبرگزاری کار ایران

به خونه به خونه برنمی‌گردم

هاشمی نسب: دربی بازی ستاره‌ها نیست/ کسی بازیکنان فعلی استقلال و پرسپولیس را الگو قرار نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۶۹

عضو کادرفنی خونه به خونه بابل درباره درگیری تمرین روز گذشته با لیدرها توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی هاشمی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص درگیری روز گذشته در تمرین خونه به خونه گفت: روز گذشته این اتفاق افتاد و فعلا قصد ندارم به تمرینات برگردم و در تهران حضور دارم. چند لیدر در تمرین حضور داشتند و نمی‌دانم مسئله چه بود. وارد این حاشیه‌ها نمی‌شوم و حالا که مسائل تیم رو به راه بود این اتفاق افتاده است. من با این لیدرها کاری ندارم و با  لیدرهای پایتخت رفیق بوده‌ام. 

پیشکسوت فوتبال که سابقه برتن کردن پیراهن استقلال و پرسولیس را دارد درباره دیدار پیش روی این دو تیم گفت: پیش بینی نتیجه دربی همیشه سخت است. با توجه به جایگاهی که دو تیم دارند به نظرم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. هر بازیکنی در ترکیب حاضر می‌شود برای تیمش بجنگد. 

هاشمی نسب افزود: در دربی اتفاق خاصی نمی‌افتد و این بازی برای ستاره‌‌ها نیست.  بازیکنی که از نظر روحی روانی شرایط خوبی داشته باشد موفق خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال درباره قلیان کشیدن فوتبالیست‌ها گفت: قلیان کشیدن به زندگی شخصی بازیکنان ربط دارد و اتفاق‌های بزرگتری در این فوتبال رخ می‌دهد به هر حال کسی پیرامونش صحبت نمی‌کند. بازیکنان الگوی جوانان هستند؟ مگر کسی امروز فوتبالیست‌ها را الگوی خودش قرار می‌دهد؟ نسل عوض شده و همه تشخیص می‌دهند چه چیزی خوب یا بد است. الگو قرار گرفتن برای دهه پنجاهی‌ها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز