خبرگزاری کار ایران

تقابل دو استقلالی در کرج؛ برتری چشمگیر شاگرد سابق پورحیدری (آمار)

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۷۵۶

نساجی مازندران و اکسین البرز از ساعت 15:30 امروز برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نساجی مازندران که این روزها با هدایت مهدی پاشازاده موفق به ثبت عملکرد رو به رشدی شده و به عنوان یک مدعی صعود به لیگ برتر موفق شده تا پایان هفته ششم لیگ دسته اول در جایگاه سوم جدول رده بندی بایستد، از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان اکسین البرز است.

هدایت اکسین برعهده علی لطیفی است که زمانی پیراهن استقلال را برتن کرده و جدال شاگردان او با پاشازاده، دیگر سرمربی استقلالی لیگ یک جذاب خواهد بود. پیش از دیدار این دو تیم در هفته هفتم لیگ دسته اول نگاهی به آمار آنها تا به امروز خواهیم داشت:

هر دو تیم 6بازی در لیگ یک انجام داده اند که ثمره آن برای نساجی 13امتیاز و برای حریف کرجی 10امتیاز است. شاگردان پاشازاده 4پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه دارند و در مقابل اکسین 3برتری، یک تساوی و یک شکست ثبت کرد.

نساجی در ازای 8گلی که زده 4گل هم خورده این در حالی است که اکسین با 5گل زده 3گل از حریفات دریافت کرده است.

نگاه به آمار این دو تیم در هفته‌های ابتدایی نشان می‌دهد مهدی پاشازاده که خودش روزگاری در استقلال شاگرد مرحوم منصور پورحیدری بود، از لحاظ آمار از لطیفی برتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز