خبرگزاری کار ایران

تیم ملی پرورش اندام فدراسیون کارگری قهرمان مسترالمپیا شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۹۸

مسابقات مسترالمپیا هند با قهرمانی تیم ملی پرورش اندام کارگری کشورمان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مسابقات پرورش اندام مستر المپیا ۲۰۱۷ با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشگار از ۵۵ کشور جهان در شهر بمبئی هند برگزار گردیدو ملی پوشان افتخار آفرین کارگری کشورمان در این رقابت ها توانستند با اقتدار مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کنند.

تیم ملی کشورمان با ۲۰ ورزشکار در این رقابت ها حاضر شده بود که در پایان توانستند حریفان جهانی را در رشته های بادی کلاسیک، فیزیک و بادی بیلدینگ مغلوب و پرچم کشورمان را بارها در سالن برگزاری این رقابت ها به احتزاز درآورند.

برهمین اساس و در بخش بادی بیلدینگ و در دسته۷۰ کیلوگرم ایمان صفایی به مدال نقره رسید. در وزن ۸۰ کیلوگرم سجاد داودی مدال برنز گرفت.مهدی مصطفی لو در وزن ۸۵ کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا شد و سعید کرجالیان در دسته ۹۰ کیلوگرم مدال طلا را برگردن آویخت، مرتضی مشایخ دیگر ورزشکار کشورمان در همین دسته نیز به مدال نقره رسید.در دسته ۱۰۰ کیلو گرم حمید لک زایی طلایی شد و مدال نقره به مرتضی روشن ضمیر رسید. در دسته  ۱۰۰+ کیلوگرم عباس داوری مدال نقره دریافت کرد تا ایران با سه طلا ، چهار نقره و یک برنز به کار خود در این بخش پایان دهد.

ملی پوشان کشورمان در بخش فیزیک این رقابت ها نیز با اقتدار ظاهر شدند و  توانستند با کسب سه طلا ، دو نقره و یک برنز اقتدار خود را نشان دهند. در این رقابت‌ها و در دسته اول سپهر حاجی قربانی طلا و حسین عبدی نقره گرفتند. در دسته دوم  کیوان شاهقلی خوش درخشید و علاوه بر مدال طلای این دسته عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات فیزیک را نیز بدست آورد و به جرگه حرفه ای ها پیوست. در دسته سوم سید مصطفی ججینی، علیرضا نوری و یاسین لک به ترتیب طلا، نقره و برنز گرفتند.

تیم ملی پرورش اندام کار و تلاش کشورمان در بخش بادی کلاسیک نیز با کسب عناوین و مدال هاری رنگارنگ بالاتر از سایر حریفان قرار گرفت.تیم هشت نفره بادی کلاسیک ایران با کسب ۶ مدال شامل ۲ طلا ۲نقره و دو برنز  در این بخش بکار خود پایان داد. در بخش قهرمان قهرمانان علیرغم اینکه  ایران دو برگزیده داشت، ورزشکار مصری  قهرمان این رقابت‌ها شد. برهمین اساس و در گروه اول یک طلا یک نقره توسط جواد سلطانی و محمد یوسفی بدست آمد، در گروه دوم بهزاد عدالت مدال طلا گرفت و آرش مباشری به مقام سوم رسید و برنز گرفت، در گروه چهارم رسول وزیری به مقام سوم رسید و مدال برنز گرفت در همین گروه امیر حسین معصومی  مدال نقره گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز