خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته فنی والیبال نشسته بانوان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۷۷

جلسه کمیته فنی والیبال نشسته بانوان برای تعیین برنامه های تمرینی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی و بازی های پاراآسیایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این جلسه با حضور معاون فنی، نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان، نایب رئیس انجمن، مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی بانوان والیبال نشسته برگزار و مقتضی شد اردوهای آمادگی این تیم با توجه به سه اردویی که برای این تیم از سوی کمیته ملی پارالمپیک جهت شرکت در مسابقات جهانی پیش بینی شده است از آذرماه آغاز شود. همچنین در صورت امکان یک اردوی دیگر اضافه شود تا در هر ماه یک اردوی آمادگی برای تیم ملی برگزار شود.
هادی رضایی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد کمک مربیان تیم ملی از سوی فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی بانوان، اعلام شوند تا شورای فنی فدراسیون با توجه به کارنامه و سابقه عملکردشان، آنها را برای تیم ملی انتخاب کند.
وی همچنین درباره انتخاب ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد ۲۰ ورزشکار که در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند به اردوی تیم ملی دعوت شوند و اگر فرد مستعدی در مسابقات باشگاهی و دیگر مسابقات شناسایی شد به اردوی تیم ملی اضافه شود.
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته روز ۱۳ آبان ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا به کرواسی سفر می کند. وی در این سفر تفاهمنامه همکاری با سازمان جهانی امضا خواهد کرد. 
رضایی همچنین دعوتنامه رسمی شرکت در مسابقات لیگ جهانی را به تیم های برتر می دهد و عملکرد حریفان ایران را در مسابقات قهرمانی اروپا از نزدیک مشاهده و بررسی می کند.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز