خبرگزاری کار ایران

ناظران کمیته ملی پارالمپیک معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۳۵

ناظران کمیته ملی پارالمپیک برای نظارت بر عملکرد ورزشکاران و کادر فنی رشته‌های مختلف حاضر در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، ناظران کمیته ملی پارالمپیک برای نظارت بر عملکرد ورزشکاران و کادر فنی رشته های مختلف حاضر در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا  انتخاب و معرفی شدند.
محمدرضا محمودخانی در این خصوص گفت: براساس مصوبات ستاد بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصمیم گرفته شده بود برای هر یک از رشته ها یک ناظر فنی از طرف کمیته منصوب شود تا بر روند اجرایی برنامه های فنی آن رشته توسط کادر فنی و عملکردشان نظارت و کار تحلیلی انجام دهند. قرار است از این طریق به کمیته ملی پارالمپیک برای رسیدن به اهدافش نیز کمک شود.
معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: جلسه معارفه ناظران کمیته ملی پارالمپیک روز گذشته برگزار شد و ناظران ابلاغ خود را دریافت کردند و شرح وظایف و حیطه اختیاراتشان هم به اطلاع آنها رسانده شد تا از این طریق بتوانیم نظارت کیفی به ویژه در ابعادی که کمتر از لحاظ داده های کمّی قابل ارزیابی هستند، داشته باشیم و بتوانیم از کمکشان استفاده کنیم.

ناظران کمیته ملی پارالمپیک معرفی شدند

وی با بیان این مطلب که ناظران تجربیات ارزشمندی دارند خاطرنشان کرد: برخی از ناظران شاید بیش از دو دهه با این رشته ها فعالیت کرده و تجربیات گرانمایه ای دارند. ترکیبی از دانش و تجربه فنی و دانش دانشگاهی که آنها دارند می تواند در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کند.

 

ناظران کمیته ملی پارالمپیک معرفی شدند

محمودخانی در خصوص آغاز کار ناظران کمیته ملی پارالمپیک گفت: آنها کار خود را از آبان ماه آغاز می کنند یعنی زمانی که اردوهای آمادگی بازی های پاراآسیایی جاکارتا آغاز می شود و تا پایان بازی ها این مسئولیت را برعهده خواهند داشت و به عنوان بازوان فنی کمیته ملی پارالمپیک حضور خواهند داشت و مسئولیت نظارتی خود را انجام می دهند.

ناظران کمیته ملی پارالمپیک معرفی شدند

وی ادامه داد: انتخاب ناظران توسط بخش فنی و مشاور فنی کمیته ملی پارالمپیک و طبق مصوبات ستاد بازی‌ها پاراآسیایی صورت گرفته است.
افسر جعفری در رشته والیبال نشسته بانوان، امید محمدیان در بدمینتون، حمید خداداد در شنا، پیام سیفی زاده در بسکتبال با ویلچر، مسعود اقبالی در فوتبال پنج نفره، عطاالله عباس نژاد در جودو، جعفر هوتهم در والیبال نشسته مردان، بهروز برجسته در دو و میدانی، سیدفضل الله قدس در تکواندو، محمود هورتن در تنیس روی میز، غلامرضا آسترکی در وزنه برداری، سیدحسن ذوالفقاری در تیراندازی، امیر ماندگارفرد در تیراندازی با کمان، محمد بیدگلی در گلبال و کاوه هنری در شطرنج به عنوان ناظران فنی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز