خبرگزاری کار ایران

زمان برگزاری مسابقات پاراشنای کشوری و انتخابی تیم ملی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۷۵

مسابقات پارا شنای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات شنای قهرمانی کشور در بخش نابینایان و کم بینایان با حضور حدود ۱۰۰ نفر از ۱۱ استان کشور و در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و بالای ۱۷ سال طی دو روز و در روز های پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آبان ماه برگزار می شود.
حمید شریفیان افزود: این مسابقات به میزبانی مشترک فدراسیون های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان و تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک و همکاری کمیته ملی پارالمپیک  برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: ناظر این مسابقات که مدرسی کلاس داوری را نیز برعهده دارد از کشور یونان است. همچنین کلاس بین المللی مربیگری و کلاسبندی پزشکی نیز برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان این مسابقات را انتخابی تیم ملی دانست و گفت: این مسابقات نخستین مرحله انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و مرحله نهایی انتخابی تیم جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات محسوب می شود.
شریفیان در پایان گفت: مسابقات قهرمانی کشور شنا برای دومین بار تحت نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود که برای ما اهمیت زیادی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز