خبرگزاری کار ایران

رحمان احمدی دوست و یاورم بوده؛

نیازمند: مقتدرانه در اینجای جدول ایستاده‌ایم / آرزویم حضور در تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۰۸

دروازه بان پیکان تهران که نمایش درخشانی در چند هفته اخیر لیگ برتر داشته مانند تمامی بازیکنان ابراز امیدواری کرد که با جلب نظر کادرفنی تیم ملی به آرزویش برسد.

سیدپیام نیازمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: با اینکه آنها در قعر جدول قرار داشتند اما حدث می‌زدیم که بازی سختی داشته باشیم. می‌دانستیم با تغییر کادرفنی با گسترش فولاد جدیدی بازی می‌کنیم. حدثمان هم درست بود و آنها خیلی بسته بازی کردند تا جایی که نیمه اول موقعیت‌های کمی برای ایجاد خطر روی دروازه حریف داشتیم.

وی ادامه داد: پس از گلزنی ما و مخصوصا 20دقیقه آخر فشار زیادی روز دروازه ما حس شد. آنها نیمه اول نمایش خاصی نداشتند اما در 45 دقیقه دوم قضیه فرق داشت. مدافعانشان هم در حمله شرکت می‌کردند.

دروازه بان جوان پیکان درخصوص عملکرد دقیق آنها در 4دیدار اخیر و اینکه او درون چارچوب دروازه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این زحمات تمام بازیکنان است و دست به دست هم دادیم تا بتوانیم مقتدرانه این چهار بازی را پشت سر بگذاریم و به اینجای جدول برسیم.

نیازمند درخصوص حضورش به عنوان جانشین رحمان احمدی در ترکیب پیکان و مشورت گرفتن از دروازه بان با سابقه این تیم عنوان کرد: ایشان بزرگ ما هستند و به من لطف دارند. در این شرایط از مشاوره هایشان استفاده می‌کنم و تصمیم نهایی را درباره انتخاب دروازه بانان را کادرفنی اعلام می‌کند. همیشه از آقای احمدی تشکر می‌کنم که دوست و یاور من بوده است.

عملکرد خوب دروازه بان جوان پیکان موجب شده تا برخی به دنبال نگاه کارلوس کی روش به حضور او در اردوی تیم ملی داشته باشند، دروازه بان پیکان در این باره اذعان داشت: همه تلاشم را می‌کنم و این آرزوی هر بازیکنی است تا لباس تیم ملی را برتن کند. امیدوارم که نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز