خبرگزاری کار ایران

خطر سقوط در یکقدمی پرسپولیس؛ پیکان طلسم شکنی می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۶۵۲

شروع دیدارهای هفته نهم لیگ برتر می‌تواند جایگاه شاگردان برانکو ایوانکوویچ را تهدید کند.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته نهم لیگ برتر پس از وقفه این مسابقات به دلیل دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران از ساعت ۱۶ فردا با رویارویی پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز آغاز می‌شود؛ آغازی که نتیجه آن در پایان اگر به سود پیکان رقم بخورد به ضرر پرسپولیس است.

پیکان تهران که چند هفته اخیر روند رو به رشدی را ادامه داده اکنون ۱۴امتیازی است اما با توجه به تفاضل گل یک پله پایین تر از پرسپولیس در رده چهارم جدول رده بندی ایستاده است. شاگردان مجید جلالی اگر در دیدار امروز پیروز شوند در صورت ناکامی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان می‌توانند به رده دوم جدول هم برسند و پرسپولیس را با یک پله سقوط مواجه کنند اما آنها در ابتدا باید دست به طلسم شکنی بزرگی بزنند.

پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز در ادوار رقابت‌های لیگ برتر و جام آزادگان در مجموع ۶بار با یکدیگر مصاف داده‌اند که حاصل آن ۴تساوی و کسب دو پیروزی برای نماینده تبریز بوده است. این یعنی پیکان تا به حال گسترش فولاد را شکست نداده و باید دید آنها برابر قعرنشین این روزهای جدول چه خواهند کرد.

هدایت گسترش فولاد تبریز را در تعطیلی لیگ برتز پس از برکناری لوکا بوناچیچ، فیروز کریمی برعهده گرفت و او می‌کوشد تا در اولین تجربه حضور روی نیمکت گسترش انها را با کسب امتیاز امیدوار کند و طبق وعده‌اش آنها را از شرایط بحرانی نجات بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز