خبرگزاری کار ایران

بختیار رحمانی: تعویضم فنی نبود و چیزهای خوبی از نیمکت نشنیدم/ در زمین بودم نتیجه‌ دیگری رقم می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۷۸

هافبم پیکان نسبت به اتفاقات بازی و پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی پس از پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس خسته بودند و ما هم خیلی خوب کار کردیم، تبریک می‌گویم و انشاءالله این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و پرسپولیس تیمی است که باید مقابلش این طور بازی کنیم. پرسپولیس بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد. 

هافبک پیکان درباره اینکه پس از تعویض با مجید جلالی سرمربی پیکان درگیری لفظی پیدا کرده و به رختکن رفته است، گفت: در این مورد چیزی نگویم بهتر است، جلالی یکی از اولین مربیان من بوده و نقش زیادی در فوتبال من دارد اما اگر من را در زمین می‌گذاشت نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد. چیزهای خوبی از نیمکت نشنیدم.

رحمانی درباره دیدار هفته آینده تیمشان مقابل نفت تهران عنوان کرد: بازیکنان نفت با آمدن علی کریمی انگیزه زیادی گرفتند اما ما هم پس از این برد روحیه گرفتیم و امیدواریم در ادامه این فصل نتایج طور دیگری رقم بخورد. 

وی در واکنش به سوال خبرنگاری که شاید تعویض کردن او توسط جلالی تاکتیکی بوده و او عادت دارد در هنگام تعویض اعتراض کند، عنوان کرد: تاکتیک چی؟ اگر کسی خوب بازی کند بیرون می‌گذارند، قبلا تعویضم فنی بود، اما امروز اصلا به این شکل نبود. 

هافبک‌ پیکان درباره اینکه چرا مستقیم به رختکن رفته است، گفت: وقتی اعصابم خرد است بهتر است که به رختکن بروم. من در رختکن از همه خوشحال‌تر بودم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز