خبرگزاری کار ایران

بی خطرترین میزبان های لیگ هفدهم/ از اکبر تا زلاتکو

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۲۸

سیاه جامگان سپاهان امسال در هیچ یک از بازی های خانگی خود به برتری نرسیده اند.

به گزارش ایلنا، با پیروزی برابر سیاه‌جامگان، پیکان علاوه بر ثبت رکورد بیشترین پیروزی متوالی در لیگ برتر، تأثیر مستقیمی بر یک رکورد دیگر هم داشت که البته این حدنصاب نه مثبت بود و نه مربوط به خودش. شکستی که پیکان به سیاه‌جامگان تحمیل کرد، مانع از کسب پیروزی میزبان در پنجمین بازی خانگی متوالی تا پایان هفته هشتم لیگ برتر هفدهم شد. به این ترتیب، سیاه‌جامگان که در هیچ‌یک از بازی‌های خانگی موفق به پیروزی نشده و تنها پیروزی خود را در دیداری خارج از خانه برابر سپیدرود به دست آورده، تا پایان هفته هشتم در پنجمین بازی متوالی خانگی هم نتوانست پیروز شود و از این لحاظ بدترین میزبان لیگ هفدهم تا این هفته شناخته می‌شود.

به جز سیاه‌جامگان، سپاهان هم در بازی‌های خانگی توفیقی نداشته و نتوانسته ببرد. این تیم اگر چه در بازی‌های خانگی شکستی را متحمل نشده اما مثل سیاه‌جامگان برنده هم نبوده. با این تفاوت که تیم مشهدی تاکنون 5 بار میزبان بوده اما سپاهان چهار بار. با این حال، این فصل برای نخستین بار است که سپاهان تا پایان هفته هشتم موفق به پیروزی در ورزشگاه خانگی خود نشده است.

 بر اساس آمار، هر حریفی که تاکنون در بازی‌های این فصل میهمان یکی از دو تیم سیاه‌جامگان یا سپاهان بوده، با دست پر از خانه آنها برگشته و حداقل یک امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه کرده است. در واقع باید گفت که این دو تیم تا اینجای کار میهمان‌‌نوازترین میزبان‌های فصل هفدهم لیگ بوده‌اند و هیچ تیمی ناامید و دست خالی از خانه‌شان بیرون نرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز