خبرگزاری کار ایران

صادقی با صلاحدید کادرفنی در بازی نبود

صادق بارانی: نشان دادیم شکست پرسپولیس غیر ممکن نیست/ پیروزی مقابل این تیم را تمرین کرده بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۸۸

کاپیتان پیکان از پیروزی با ارزش تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید.

محمد صادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی شب گذشته تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که مزد بازی خوب‌مان را گرفتیم و در شرایطی که به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم با یک بازی خوب آن را به دست آوردیم و توانستیم از تک گل زده‌مان دفاع کنیم.

وی در مورد اینکه آیا ترسی از نام پرسپولیس داشتند یا نه گفت: پرسپولیس یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیاست و در این موضوع شکی نیست ولی ما نشان دادیم شکست این تیم غیر ممکن نیست. ما در طول هفته گذشته شکست دادن پرسپولیس را کاملاً تمرین کرده بودیم و کادرفنی به خوبی آنها را برای ما آنالیز کرده بود و با اجرای همان برنامه‌ها توانستیم به پیروزی برسیم.

هافبک و کاپیتان پیکان در مورد تک گل تیمش در این دیدار عنوان کرد: مرتضی آقاخان گل زیبایی به ثمر رساند و از بازیکنان زحمتکش تیم است و به نظرم نان خوش قلبی‌اش را می‌خورد و خوشحالم که توپش به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه شد و توانستیم در ادامه از این گل به خوبی محافظت کنیم. ما ضربات این چنینی را تمرین کرده بودیم و می‌دانستیم یکی از بهترین‌ راه‌های رسیدن به دروازه پرسپولیس ضربات ایستگاهی است.

بارانی با اشاره به شرایط پیکان در جدول گفت: این پیروزی شرایط ما را تا حد زیادی بهتر کرد ولی نباید با این نتیجه مغرور شویم و از الان به فکر بازی با نفت هستیم تا بتوانیم روند پیروزی‌مان را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

وی در پایان با اشاره به غیبت چند بازیکن با تجربه پیکان در این دیدار اظهار داشت: رحمان احمدی مصدومیت جزئی داشت و نتوانست بازی کند. صادقی هم با ما تمرین نکرده بود و به صلاحدید کادرفنی در این بازی حضور نداشت ولی خوشبختانه جانشین‌های بازیکنان با تجربه ما هم خوب عمل کردند و در این پیروزی سهیم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز